Audi R8
Konec za Audijev najbolj športni model
Audijev izlet v svet superšportnikov se je lahko začel zaradi sorodstvenih vezi z Lamborghinijem, v luči boja z emisijami pa se žal končuje. V najboljšem letu so jih na cesto poslali več kot 5.000.
Torek, 26. marec 2024
Nedolgo nazaj smo poročali o koncu poti za audi TT, ki je predstavljal razmeroma dosegljivo pot do pravega športnega avtomobila, sedaj pa je očitno prišel čas tudi, da se poslovi »pravi« športnik s štirimi krogi. Audi R8 je bil javnosti uradno predstavljen leta 2006, nastal pa je kot tehnični dvojček lamborghinija gallarda. Jasno, da to nikoli ni bil zares množično proizvajan avtomobil, a številke za tako ekskluziven model vseeno niso bile zanemarljive. Leta 2008 je bilo izdelanih 5.016, kar je bilo rekordno leto, vseskozi pa je zlahka presegel 2.000 in celo 3.000 primerkov. V zadnjih letih je zanimanje usahnilo, vse do trenutka, ko so pri Audiju napovedali, da bo model ukinjen. To se je zgodilo lani in čeprav je bilo načrtovano, da se bo proizvodnja končala že v letu 2023, so morali zaradi povečanja naročil proizvodnjo za nekaj mesecev podaljšati. Lani se je namreč prodaja povečala za 49 odstotkov in dosegla 1.591 enot.
Sedaj ni več poti nazaj in s tekočega traku v tovarni Audi Böllinger Höfe v Heilbronnu je zapeljal zadnji R8. V kričeče rumeno barvo odet kupejevski primerek, ozaljšan z atraktivnim performance quattro edition zunanjim paketom iz ogljikovih vlaken in postavljen na 20-palčna platišča, je slavnostno zaključil 18-letno zgodbo modela R8.
Z upokojitvijo audija R8 se obenem obeta tudi konec za izjemen motor V10 skupine Volkswagen, saj ga bo poslej uporabljal le še lamborghini huracan, ki pa tudi počasi odhaja v pokoj. Italijanskega športnika bo seveda nasledil nov model, a bo zaradi strogih pravil glede izpustov vanj sredinsko nameščen osemvaljnik.