Avto.info

Smučanje

Smučarska oprema

Colmarjevih prvih 100

Legendarna in v marsičem pionirska znamka Colmar letos praznuje 100 let presežkov v športni inovativnosti in večni eleganci – po Milanu, Parizu in Madridu je njihov multimedijski performans gostoval tudi v Ljubljani.

Torek, 5. december 2023

V ljubljanski Narodni galeriji sta Stefano Colombo (direktor prodaje in marketinga Colmarja) in Robert Šterpin (direktor Bora Sport Group, uvoznika znamke za Slovenijo in Hrvaško) s svojima ekipama priredila krasen večer za poslovne partnerje in goste iz sveta mode, nekdanje in sedanje vrhunske športnike ter ambasadorje blagovne znamke Colmar, kot sta Metka Albreht in Tomaž Kavčič. Ogledali so si lahko tudi razstavo najbolj ikoničnih oblačil in fotografij zgodovinskih prelomnic družinskega podjetja iz Monze. 
Blagovna znamka Colmar razvija in zapoveduje tekstilne trende ter inovira procese izdelave oblačil neprekinjeno od leta 1923. Njenim, tehnično popolnim športnim oblačilom, sledi cela Evropa. Po Colmarjevi viziji se ozirajo ZDA. Prisoten je na Japonskem. V njej je prepoznala presežke tudi slovenska alpska smučarska reprezentanca. Vse večja je Colmarjeva navzočnost tudi na področju urbane mode.

Sinonim za inovativnost, vzdržljivost in trajnost
Sto let neprekinjenega delovanja in zavezanosti odličnosti sta za družinsko podjetje velik dosežek. Slalomiranje med izrednimi razmerami turbulentne preteklosti – leta 1929 finančna kriza, kmalu zatem druga svetovna vojna, pravkar končana pandemija, na obzorju pa že podnebne spremembe, energetska kriza in inflacija – ga niso in ga ne bodo ustavile. Italijanski Colmar se z razvojno vizijo in predanostjo poslanstvu uspešno kosa z mnogimi izzivi že 100 let. Pomembna gradnika podjetja, ki je od začetka do danes v 100- odstotni družinski lasti in z močno zastopanostjo družinskih članov na vodstvenih funkcijah ter vključenostjo v odločevalskih procesih, sta zanesljivost in inovativnost. Protagonist med proizvajalci vrhunskih smučarskih in prostočasnih oblačil tako ostaja trdno zasidran v areni ustvarjalne svobode, estetske rasti in finančne uspešnosti. Predanost snegu ima v DNK-ju, zadnjih dvajset let pa funkcionalne materiale in elegantne kroje, podpisane z brezčasno klasiko, načrtno širi v urbano modo.

Razvojni mejniki
"Izdelano v Italiji" je sinonim za izjemne, pogosto manj znane zgodbe o družinah, intuiciji, delu in viziji. Iz teh delcev je stkana Colmarjeva matrica. Ime blagovne znamke je akronim imena in priimka ustanovitelja, Maria Colomba, in je obveljal vse do danes. Prvi izdelek, torej prvi mejnik, ki sta ga ustvarila zakonca Colombo, sploh ni bilo oblačilo, temveč klobuk. Monza, od koder izvira družina Colombo, leži na obrobju Milana, v 30. letih prejšnjega stoletja pomembnega evropskega tekstilnega centra, specializiranega za klobuke in gamaše.
Drugi mejnik sega v leto 1930, v čase velike krize, ko so začeli šivati kombinezone iz odpadnih tkanin – za delavce na bencinskih črpalkah! Pri tem sta bila Colombova nevede med pionirji koncepta recikliranja materialov, kar je dandanes trend v proizvodnji tekstila.
Za Colmar so bila najbolj prelomna petdeseta leta. Mariova žena Irma Colombo, po poklicu šivilja, je po navdihu ženskega steznika ustvarila prvo ergonomsko in aerodinamično obleko v zgodovini in s tem za vedno povezala Colmar s snegom. Obleka je legendarnemu italijanskemu tekmovalcu Zenu Colòju omogočila, da je osvojil zlato medaljo v smuku na olimpijskih igrah Oslo 1952 in od takrat tekmovalci ne smučajo več v ohlapnih hlačah in volnenih jopah na gumbe, znamka Colmar pa je postala eden od sinonimov za vrhunsko smučarijo.

Z roko v roki z vrhunskimi športniki
Če se ozremo nazaj, na stvaritve italijanske blagovne znamke prestižnih oblačil Colmar, ne moremo mimo navdihov ekipe oblikovalcev, med katerimi do danes modno galaksijo presegajo s tehnično daleč najbolj izpopolnjenimi smučarskimi oblačili. Že četrta generacija družine Colombo tesno sodeluje z vrhunskimi športnicami in športniki. Ni skrivnost, da pri razvoju oblačil za vrhunske športnike prisluhnejo njihovim idejam in jih dosledno upoštevajo. Pod uradnim pokroviteljstvom Colmarja, poleg slovenske smučata še italijanska in francoska alpska reprezentanca. (promo)

Več na www.colmar.com in www.borashop.eu

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.