Lamborghini urus SE
Najmočnejši urus je priključni hibrid!
Lamborghini je predstavil najmočnejšega urusa z oznako SE, ki je dobil priključnohibridni pogon s sistemskimi 588 kW (800 KM) moči.
Ponedeljek, 29. april 2024
Lamborghini je izkoristil prenovo urusa tudi za vgradnjo priključnohibridnega pogona, gre pa za kombinacijo bencinskega V8 motorja s 456 kW (620 KM) in električnega motorja s 141 kW (192 KM), ki je nameščen v osemstopenjskem menjalniku. Sistemska moč z naša 588 kW (800 KM), kar pomeni, da tako motoriziran urus do stotice pospeši v le 3,4 sekunde, obenem pa z baterijo kapacitete 25,9 kWh obljublja do 60 km električne vožnje.
Novost je tudi elektrohidravlična lamelna sklopka, ki skrbi za prerazporejanje moči med sprednjo in zadnjo os. Pri Lamborghiniju pravijo, da deluje v spregi z novim navideznim diferencialom z omejeni zdrsom, s čemer po želji prispeva k prekrmiljenju vozila (driftanje). Nov sistem v primerjavi s prejšnjim diferencialom prispeva tudi 20 kg prihranka pri teži, kljub temu pa urus SE tehta zajetnih 2.540 kg.
Oblikovne spremembe ob prenovi obsegajo nov pokrov motorja, ki se pne vse do prenovljene sprednje maske, nove so tudi sprednje led luči, osvežen zadel pa je dobil nov črn element, ki povezuje zadnja svetlobna telesa. Novost so tudi 23-palčna kolesa galanthus, obuta v Pirellijeve pnevmatike P zero.
V notranjosti najdemo zaslon infotainmenta premera 31,2 cm, osvežene reže za zrak ter novo oblazinjenje sedežev in armaturne plošče. Pri Lamborghiniju pravijo, da so prenovili tudi stikala in da so ta sedaj še boljša na otip.
Urus SE je po revueltu torej drugi Lamborghinijev priključni hibrid, a nikakor ne zadnji. Še letos namreč lahko pričakujemo naslednika huracana, leta 2028 pa bo ponudbo dopolnil prvi povsem električni križanec lanzador.