Audi TT
Po četrt stoletja konec za enega največjih cestnih uživačev
Audi TT je živel v treh generacijah, sedaj pa je tudi uradno prišel do konca poti. Ni jasno ali se bo nekoč vrnil v električni izvedbi ali bo znamenito ime za vedno opuščeno.
Petek, 24. november 2023
Prvega TT-ja so izdelali leta 1998 in bil je takojšnjo prodajni hit. Sicer se je sprva srečal z nekaj težavami, saj je bil pri višjih hitrostih nevarno nestabilen, a so to Nemci hitro rešili in poskrbeli, da sta izvedbi s trdo streho in kabriolet do danes našla več kot 660.000 kupcev.
Pravzaprav je zadnji, ki je zapeljal iz madžarske tovarne Györ kar 662.762-ti primerek zapored. Jubilejni avtomobil nosi oznako TTS, kar pomeni, da ga poganja dvolitrski TFSI s 235 kW (320 KM). Zelo zmogljiva izvedba pa ni najmočnejša v zgodovini modela, saj ta naziv pripada izvedbi RS s petvaljnim motorjem 2,5 TFSI in 294 kW (400 KM). Zadnji audi TTS je sicer odet v sivo kovinsko barvo chronos z mat temno kromiranimi poudarki. Sklepamo, da gre za različico z 20-palčnimi platišči v mat bronasti ali črni barvi, ki jo lahko vidite na priloženih fotografijah.
V Sloveniji model TT že nekaj časa ni v ponudbi, po Evropi pa je na voljo še nekaj čisto novih primerkov, ki bodo nedvomno hitro našli nove lastnike. Če želite biti mend njimi morate torej zelo pohiteti.
Naslednika TT v konfiguraciji z bencinskim motorjem prav gotovo ne bo, se pa pri Audiju ne zjasnijo glede možnosti električnega naslednika. Za zdaj so športni terenci in križanci vseh vrst enostavno preveč priljubljeni, da bi se Audiju splačalo ukvarjati z nižnim športnim avtomobilom.