DS 7 in DS 3 crossback
Prihaja francoski ”šik”
V Slovenijo je prispela osamosvojena znamka DS, ki bo dobila svoje prodajno mesto, predstavlja pa se z dvema modeloma druge generacije.
Petek, 12. junij 2020
Citroën je pred 65 leti na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil elegantno in tehnično napredno limuzino DS19, ki je nato pustila takšen pečat, da so iz njenega imena ustvarili samostojno znamko.
Zdaj se ta znamka tudi uradno vrača v Slovenijo oziroma bo pri nas nastopila z bolj celostno strategijo. S 15. junijem bo dobila svoje prvo prodajno mesto v Ljubljani, ki bo urejeno kot DS corner, marca prihodnje leto pa bo nared samostojen prodajni salon na 250 kvadratnih metrih.
K nam DS Automobiles prihaja z dvema modeloma druge generacije. Prvi je športni terenec DS 7 crossback, ki se ponaša s številnimi luksuznimi elementi in izjemnim čutom za podrobnosti. Njegovo zunanjost krasijo kromirani dodatki. Spredaj se ponaša z žarometi v popolni led tehniki, zadaj pa izstopajo luči z luskastim vzorcem.
V notranjosti prevladuje vzorec, ki spominja na diamante, uporabljene so tehnike iz vrhunskega urarstva. Ob paketih opreme performance line in performance line plus ter so chic in grand chic bodo kupci lahko izbirali tudi različne inspiracije, kot jim pravijo pri znamki DS. Gre za različne teme notranjosti, ki vključujejo različne materiale in sloge na sedežih, vratnih oblogah in na armaturni plošči. Vsi modeli so serijsko opremljeni z dvema barvnima 31,2-centimetrskima (12,3-palčnima) zaslonoma namesto merilnikov ter za upravljanje multimedijske naprave.
Motorna ponudba vključuje dva bencinska stroja s 133 oziroma 165 kilovati (180 oziroma 225 KM), dva dizelska, ki zmoreta 96 in 130 kilovatov (130 in 177 KM) ter priključni hibrid e-tense 4x4 s kombinacijo bencinskega ter elektromotorja s skupno močjo 221 kilovatov (300 KM).
Cene se gibljejo od 32.500 evrov za osnovni dizelski model, do 56.700 evrov, kolikor je treba odšteti za najbolje opremljeni hibrid.
Morda še malce bolj poseben in napreden je manjši DS 3 crossback. Ta se ponaša z izstopajočimi oblikovnimi potezami, tako navzven kot v notranjosti. Tu velja omeniti ”plavut morskega psa” na bokih in potopne kljuke na vratih, ki v primeru izbire brezstičnega upravljanja samodejno izstopijo, ko se približamo vozilu.
Manjši DS je na voljo z 1,2 litrskim bencinskim motorjem v izvedbah s 74, 96 ali 114 kilovati (100, 130 ali 155 KM) ali z 1,5 litrskim dizelskim strojem 75 ali 96 kilovati (102 ali 130 KM), predvidoma septembra pa se jima bo pridružila še popolnoma električna izvedba e-tense s 100 kilovati (136 KM) in baterijo s kapaciteto 50 kilovatnih ur, ki zagotavlja do 320 kilometrov dosega.
Omisliti si ga bo mogoče s paketi opreme be chic, performance line, so chic in grand chic. Cene se gibljejo od 23.400 evrov za osnovni bencinski model, pa do 43.740 evrov, kolikor bo treba odšteti za najdražjo električno izvedbo.
Podrobneje o obeh francoskih novincih v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 251-252).