Ford ranger PHEV
Poltovornjak s kombinirano bencinsko in električno močjo
Ford ranger, tako kot večina drugih poltovornjakov, ponuja tradicionalne vrline, ki jih sodobni avtomobili nimajo več. Tem bo vseeno dodal sodoben pogonski sklop, saj bo na voljo tudi kot priključni hibrid.
Četrtek, 21. september 2023
Ford ranger pri nas velja za enega najbolj uspešnih modelov svoje vrste. Čeprav je njegova prednost, tako kot preostalih poltovornjakov, ki so še ostali v ponudbi, prav staromodna zasnova, mora slediti trendom. Zato so mu pri Fordu namenili priključnohibridni pogonski sklop s katerim bo zmožen le na elektriko prevoziti do 45 kilometrov.
Osnova pogonskega sklopa je poznan 2,3-litrski prisiljeno polnjeni štirivaljnik, ki sicer ponuja skupno moč 201 kW (273 KM). Koliko bo zmogel v rangerju sicer še ni znano, so pa Američani namignili, da bo pogon navorsko zmogljivejši od trilitrskega turbodizla s kar 600 Nm. Zanimivo je, da naj bi ranger PHEV obdržal enako nosilnost ter ostale zmogljivosti, vključno z vleko priklopnika in terenskimi sposobnostmi.
Prav gotovo se bo ranger od ostalih ločeval po vsestranski uporabnosti, ki jo električni del pogona le še nadgrajuje. Tako bo denimo s sistemom Pro Power Onboard možno tudi priklopiti električno orodje, katerega energija bo prihajala iz pogonske baterije. Tudi o kapaciteti te sicer pri Fordu še molčijo. Nekaj malega vseeno lahko sklepamo iz promocijskih fotografij, ki so jih pokazali, denimo na zadnji blatnik nameščen priključek za polnjenje, posebna oblika platišč ter nekoliko drugačne stranske oznake.