Land rover defender
Legendarni terenec tudi kot priključni hibrid
Novi land rover defender je dobil priključno hibridno izvedbo, ki zmore več kot 400 »konjev« in pospeši do stotice v 5,6 sekunde.
Petek, 11. september 2020
Eden od bolj prepoznavnih terencev na svetu, ki ga v novi generacije pri nas še čakamo, bo tudi elektrifican. Ponski sklop modela z oznako P400e sestavljata dvolitrski turbobencinski štirivaljnik z 221 (300 KM) in elektromotor s 105 kilovati (143 KM). Sistem ponuja 297 kilovatov (404 KM) moči, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,6 sekunde ter končno hitrost 209 kilometrov na uro. Ob tem mu baterija s kapaciteto 192 kilovatne ure zagotavlja do 43 kilometrov dosega na elektriko. Poraba goriva znaša 3,3 litra na 100 kilometrov, izpust ogljikovega dioksida pa le 74 gramov na kilometer.
Ob novem priključnem hibridu ponudbo dopolnjuje nov vrstni dizelski šestvaljnik ingenium z blago hibridno tehnologijo MHEV v povezavi z novim inteligentnim štirikolesnim pogonom. Na voljo bo v izvedbah D300 z 221 kilovati (300 KM), D250 s 183 kilovati (249 KM) in D200 s 147 kilovati (200 KM).
Tako za kratko izvedbo 90 kot za dolgo 110 bo po novem na voljo tudi različica x-Dynamic, ki se ponaša s karoserijskimi dodatki in notranjimi elementi, ki poudarjajo robostnost in terenske zmogljivosti vozila.
V oddelku za razvoj posebnih vozil Land Rover pa je nastal model hard top, ki bo na voljo kot gospodarsko vozilo v izvedbah 90 in 110. Ta združuje terenske zmogljivosti z velikim in prilagodljivim tovornim prostorom z nosilnostjo do 800 kilogramov pri modelu 110 hard top in možnostjo vleke do 3.500 kilogramov.