MG4
Novi MG4 bo bolj zaobljen, večji, a vseeno 150 kg lažji
Na kitajskem tržišču se pripravlja uradno lansiranje popolnoma nove generacije pri nas dobro poznanega modela MG4, ki bo v marsičem zelo drugačen od predhodnika.
Petek, 21. marec 2025
Kitajski avtomobilski proizvajalci so v globalnem naletu, ki mu ni videti konca, a vse za njih le ni tako rožnato kost morda zdi na prvi pogled. Poleg carinske vojne s strani EU in sedaj še ZDA je neusmiljen tudi njihov domači trg, kjer proizvajalci tekmujejo z vse bolj naprednimi tehnologijami zaradi katerih so avtomobili zelo hitro zastareli. To se je denimo zgodilo tudi modelu MG4, ki je bil od začetka proizvodnje velika uspešnica, a že po dobrih dveh letih postal skoraj popolnoma nezanimiv za kupce. Namesto prenove so se zato v koncernu SAIC odločili za čisto nov model, ki ga je kitajski urad za homologacijo predčasno že razkril.
Oblikovno gre za konkreten odmik od predhodnika, zato so ostre linije odšle v pozabo, prevladujejo pa zaobljene površine. Novi MG4 je tudi večji in v dolžino meri 4,4 metra, širok je 1,84 metra in visok 1,55 metra. Od predhodnika je tako za dobrih deset centimetrov daljši, 2,57-metrska medosna razdaljo pa je večja za 45 milimetrov. Nekoliko manj izrazita zunanjost ima na zadnjih lučeh morda najbolj zanimivo posebnost, ki v slogu roadsterja cybersterja posnemajo obliko puščice.
Notranjosti še niso pokazali, so pa izdali, da bo za pogon sprednjih koles skrbel elektromotor s 120 kW (161 KM), kar je dovolj za največjo hitrost 160 km/h. Moč motorja je manjša kot pri predhodniku, a je treba vedeti, da ima lažje delo, saj aktualni MG4 tehta 1.635, novi pa le 1.485 kilogramov. Kakšno vlogo pri tem igrajo baterije tudi ne vemo, saj podatki še niso znani.