Avto.info

Mercedes-AMG SL

Novi SL se vrača h klasiki

Mercedes SL sedme generacije se s platneno streho vrača k tradiciji, dobil pa je tudi štirikolesnim pogon po treh desetletjih tudi dodatna dva sedeža.

Torek, 2. november 2021

V dolžino meri 4,7 metra oziroma 74 mm več od predhodnika, v medosju pa je dobil dodatnih 115 mm in tako ob 2,7-metrski medosni razdalji nudi dovolj prostora za dodatna dva sedeža. Ta sta sicer bolj kot ne le zasilna in primerna za do 150 cm visoke potnike ter tako v praksi le pogojno uporabna oziroma namenjena predvsem kot dodatni odlagalni prostor.

V vseh verzijah nosi oznako AMG in s tem tudi značilno sprednjo masko, sprva za pogon skrbi tudi prisilno polnjeni štirilitrski V8 stroj brez pomoči elektrike – blagohibridne različice bodo na voljo nekoliko kasneje.

Pod oznako SL 55 4matic razvije 350 kW (476 KM) in v SL 63 4matic 430 kW (585 KM), kar pomeni končno hitrost prek 300 km/h in pospešek do tretjine te vrednosti v 3,5 sekunde. Da, novi SL ima štirikolesni pogon, prav tako tudi krmiljenje zadnjih koles (do 2,5 stopinje).

Klasiko novi SL poudarja tudi s platneno streho, ki jo je mogoče iz enega v drug položaj in pri hitrostih do 60 km/h pomakniti v 15 sekundah. Ob odprtih strehi za udobje voznika in sopotnika skrbi sistem za ogrevanje glave in vratu, ob tem pa v prtljažniku še vedno ostane dovolj prostora, tako Mercedes, za dve torbi za golf.

Notranjost je povzeta po razredu S ter z digitalnimi merilniki in velikim, 11,9-palčnim zaslonom na sredinski konzoli (temu je mogoče nastavljati naklon med 12 in 32 stopnjami) zato manj imenitna, sicer pa avtomobil tehnično temelji na povsem novi osnovi, kombinaciji aluminija, magnezija in umetnih materialov, kar prispeva k nižji teži in s svojo športno zasnovo do neke mere predstavlja tudi naslednika poslavljajočega se modela GT roadster.

Prodaja v Evropi bo stekla spomladi 2022, cene pa zaenkrat še niso znane.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.