Mercedes-AMG SL
Novi SL se vrača h klasiki
Mercedes SL sedme generacije se s platneno streho vrača k tradiciji, dobil pa je tudi štirikolesnim pogon po treh desetletjih tudi dodatna dva sedeža.
Torek, 2. november 2021
V dolžino meri 4,7 metra oziroma 74 mm več od predhodnika, v medosju pa je dobil dodatnih 115 mm in tako ob 2,7-metrski medosni razdalji nudi dovolj prostora za dodatna dva sedeža. Ta sta sicer bolj kot ne le zasilna in primerna za do 150 cm visoke potnike ter tako v praksi le pogojno uporabna oziroma namenjena predvsem kot dodatni odlagalni prostor.
V vseh verzijah nosi oznako AMG in s tem tudi značilno sprednjo masko, sprva za pogon skrbi tudi prisilno polnjeni štirilitrski V8 stroj brez pomoči elektrike – blagohibridne različice bodo na voljo nekoliko kasneje.
Pod oznako SL 55 4matic razvije 350 kW (476 KM) in v SL 63 4matic 430 kW (585 KM), kar pomeni končno hitrost prek 300 km/h in pospešek do tretjine te vrednosti v 3,5 sekunde. Da, novi SL ima štirikolesni pogon, prav tako tudi krmiljenje zadnjih koles (do 2,5 stopinje).
Klasiko novi SL poudarja tudi s platneno streho, ki jo je mogoče iz enega v drug položaj in pri hitrostih do 60 km/h pomakniti v 15 sekundah. Ob odprtih strehi za udobje voznika in sopotnika skrbi sistem za ogrevanje glave in vratu, ob tem pa v prtljažniku še vedno ostane dovolj prostora, tako Mercedes, za dve torbi za golf.
Notranjost je povzeta po razredu S ter z digitalnimi merilniki in velikim, 11,9-palčnim zaslonom na sredinski konzoli (temu je mogoče nastavljati naklon med 12 in 32 stopnjami) zato manj imenitna, sicer pa avtomobil tehnično temelji na povsem novi osnovi, kombinaciji aluminija, magnezija in umetnih materialov, kar prispeva k nižji teži in s svojo športno zasnovo do neke mere predstavlja tudi naslednika poslavljajočega se modela GT roadster.
Prodaja v Evropi bo stekla spomladi 2022, cene pa zaenkrat še niso znane.
Oznake:
- mercedes
- Mercedes-AMG
- roadster
- SL
- V8