Renault austral
Obisk lepotnega kirurga za priljubljenega križanca
Renault austral je na trgu že dovolj časa, da si je zaslužil osvežitev. Ta mu je prinesla predvsem lepotne popravke, pri Renaultu pa trdijo, da je po novem tudi tišji in bolj udoben.
Torek, 8. april 2025
Tri leta mineva, odkar se je austral predstavil kot naslednik kadjarja. Seveda je bil sodobnejši v vseh pogledih, a čas neusmiljeno teče, zato je po vsega treh letih prišel trenutek, ko je moral že pod nož. Preobrazba je zelo opazna, saj je sprednji del konkretno spremenjen in se sedaj ujema z drugimi sodobnimi modeli te znamke. Najbolj opazen detajl so v odbijač vgrajene dnevne luči, ki z obliko spominjajo na polovico romba. Žarometi so nekoliko tanjši, znamenit diamantni logotip pa po novem domuje v sredini odprtine za zajem zraka. Da je bila operacija temeljita in za Renault nekoliko dražja, priča tudi dejstvo, da je bil spremenjen tudi pokrov motorja, ne le maska in odbijač.
V notranjosti je sprememb manj, a so za marsikoga celo bolj pomembne. Renault je namreč veliko vložil v zagotavljanje višje stopnje udobja, kar naj bi naredili z novimi, bolj ergonomskimi in dodatno oblazinjenimi sedeži. Večji učinek pa je verjetno dosegla boljša zvočna izolacija kabine z novimi tesnili na vratih, prenos tresljajev in hrupa motorja v kabino pa so omilili z novim nosilcem ter dodatno izolacijo motornega prostora.
Digitalni vmesniki so ostali po večini enaki, le Googlove storitve bodo ponujale nekaj dodatnih funkcij. Tudi pogonska tehnika je nespremenjena, kar pomeni, da je austral še naprej na voljo bodisi z blagim hibridom, ki zmore 118 kW (160 KM) ali pa s polnim hibridom E-tech 200, ki ga sestavljajo trivaljni 1,2-litrski bencinski motor z močjo 96 kW (130 KM) in dva elektromotorja, kar zagotavlja skupno sistemsko moč 147 kW (200 KM).