Škoda enyaq coupé iV
Za volanom najbolj vroče škode ta hip
V Toskani smo prvič sedli za volan škode enyaq coupé iV. Gre za nekoliko bolj dinamično oblikovano izvedbo enyaqa, ki bo na voljo s pogonom na zadnji ali na vsa štiri kolesa, tudi v izvedbi RS s 300 “konji”.
Ponedeljek, 21. marec 2022
Enyaq je Škodin električni športni terenec, ki si tehniko deli s volkswagnom iD.4, vendar ima čisto svoj značaj. To pomeni malce bolj klasičen pristop glede zunanje oblike ter glede zasnove in opreme notranjosti. Njegova nova, bolj dinamična različica kljub nazivu coupé, seveda, ni pravi kupe, temveč križanec s kupejevsko oblikovanim zadkom. Gre torej za različico, pri kateri je poudarjena estetika, ki zato bolj lovi poglede. In to gre Škodinemu električnemu novincu res odlično od rok. No, vsaj takšen občutek smo dobili na prvem druženju z njim v okolici Grosseta v južnem delu Toskane, kjer je požel res veliko pozornosti mimoidočih.
Gre namreč za impozanten avtomobil, ki meri dobrih 4,65 metra v dolžino, krasijo pa ga opazna maska (ta je lahko tudi osvetljena) ter karoserija z visoko bočno linijo in precej ostrimi oblikovnimi potezami. Do B stebrička je coupe enak kot klasični enyaq, od tu naprej pa se njegova streha bolj očitno spušča proti zadku ter mu z molj položnim zadnjim steklom zagotavlja kupejevski videz. Zunanjo podobo zaokrožajo privlačna kolesa velikosti od 19 do 21 palcev, k opaznosti prispevajo tudi udarne karoserijske barve, zlasti mamba zelena, ki je namenjena izvedbi RS z vrha ponudbe.
Sicer pa zaradi bolj dinamičnega videza ne žrtvuje prostornosti ali uporabnosti. Kabina tudi v drugi vrsti ponuja več kot dovolj prostora na odrasle potnike, prtljažnik pa s 570 litri osnovne prostornine meri le 15 litrov manj kot pri običajnem enyaqu.
Ponudba bo vključevala različice enim elektromotorjem in pogonom na zadnji kolesi, ali z dvema elektromotorjema ter pogonom vsa štiri kolesa, in sicer razponom moči od 132 do 220 kilovatov (od 180 do 299 KM), pri čemer bo najmočnejša rezervirana za izvedbo RS. Baterija ima lahko kapaciteto 58 ali 77 kilovatnih ur (neto) ter zagotavlja do 545 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.
Pri nas bo enyaq coupe iV, vsaj sprva, na voljo je v športni izvedbi RS, za katero bo treba odšteti najmanj 60.472 evrov. Prvi avtomobili bodo prispeli jeseni.
Podrobneje o električnem novincu in o vtisih s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 273).