Avto.info

Škoda enyaq coupé iV

Za volanom najbolj vroče škode ta hip

V Toskani smo prvič sedli za volan škode enyaq coupé iV. Gre za nekoliko bolj dinamično oblikovano izvedbo enyaqa, ki bo na voljo s pogonom na zadnji ali na vsa štiri kolesa, tudi v izvedbi RS s 300 “konji”.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Škoda
Ponedeljek, 21. marec 2022

Enyaq je Škodin električni športni terenec, ki si tehniko deli s volkswagnom iD.4, vendar ima čisto svoj značaj. To pomeni malce bolj klasičen pristop glede zunanje oblike ter glede zasnove in opreme notranjosti. Njegova nova, bolj dinamična različica kljub nazivu coupé, seveda, ni pravi kupe, temveč križanec s kupejevsko oblikovanim zadkom. Gre torej za različico, pri kateri je poudarjena estetika, ki zato bolj lovi poglede. In to gre Škodinemu električnemu novincu res odlično od rok. No, vsaj takšen občutek smo dobili na prvem druženju z njim v okolici Grosseta v južnem delu Toskane, kjer je požel res veliko pozornosti mimoidočih.

Gre namreč za impozanten avtomobil, ki meri dobrih 4,65 metra v dolžino, krasijo pa ga opazna maska (ta je lahko tudi osvetljena) ter karoserija z visoko bočno linijo in precej ostrimi oblikovnimi potezami. Do B stebrička je coupe enak kot klasični enyaq, od tu naprej pa se njegova streha bolj očitno spušča proti zadku ter mu z molj položnim zadnjim steklom zagotavlja kupejevski videz. Zunanjo podobo zaokrožajo privlačna kolesa velikosti od 19 do 21 palcev, k opaznosti prispevajo tudi udarne karoserijske barve, zlasti mamba zelena, ki je namenjena izvedbi RS z vrha ponudbe.

Sicer pa zaradi bolj dinamičnega videza ne žrtvuje prostornosti ali uporabnosti. Kabina tudi v drugi vrsti ponuja več kot dovolj prostora na odrasle potnike, prtljažnik pa s 570 litri osnovne prostornine meri le 15 litrov manj kot pri običajnem enyaqu.

Ponudba bo vključevala različice enim elektromotorjem in pogonom na zadnji kolesi, ali z dvema elektromotorjema ter pogonom vsa štiri kolesa, in sicer razponom moči od 132 do 220 kilovatov (od 180 do 299 KM), pri čemer bo najmočnejša rezervirana za izvedbo RS. Baterija ima lahko kapaciteto 58 ali 77 kilovatnih ur (neto) ter zagotavlja do 545 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.

Pri nas bo enyaq coupe iV, vsaj sprva, na voljo je v športni izvedbi RS, za katero bo treba odšteti najmanj 60.472 evrov. Prvi avtomobili bodo prispeli jeseni.

Podrobneje o električnem novincu in o vtisih s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 273).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.