Oglasno sporočilo
Z asistenco nikoli niste sami
Kdor še ni imel pokvarjenega dopusta zaradi okvare avtomobila, prometne nezgode ali pa kake druge neprijetnosti, ne ve, kako zelo dragocena je. Dobra avtomobilska asistenca namreč lahko pomeni razliko med lepimi in slabimi popotniškimi spomini.
Četrtek, 28. september 2017
Z asistenco zavarovalnice Triglav se lahko brez skrbi odpravite na pot, pa naj bo to zgolj kratka razdalja do službe ali pa več sto kilometrov oddaljen cilj vašega dopusta. Tudi če se med vožnjo zgodi kaj nepredvidenega, je avtomobilska asistenca le en klic oddaljena od vas, ne glede na to, koliko je ura.
Pogosto morajo biti zaposleni v asistenčnem centru precej kreativni, saj se tudi oni lahko znajdejo v zagati, kako pomagati. Radi se pohvalijo, da so v 14 letih uspešno pomagali v več kot 210.000 primerih in kot dokazuje zgodba v nadaljevanju, se ne dajo kar tako: »Pred leti nas je julija poklicala gospa, ki se ji je avto pokvaril na Lastovu. Ko sem ji zatrdil, da bomo poiskali pomoč, in prekinil klic, nisem vedel, kako naj se zadeve lotimo. Takrat na otoku nismo imeli nobenega serviserja, do Splita pa avta nismo mogli spraviti. Takrat se nam je utrnila ideja, da pokličemo lokalno 'konobo' in tam povprašamo za najbližjega avtomehanika, ki bi nam priskočil na pomoč. Po dveh kratkih klicih je bila zadeva urejena in avto naše zavarovanke v popravilu. Počitnice so bile rešene,« šaljivo pove sogovornik iz centra za asistenčno pomoč Zavarovalnice Triglav.
Zavarovanci največkrat pokličejo, ko jim poči pnevmatika, ko ne morejo zagnati motorja svojega vozila, ko je treba odpeljati nevozno vozilo, ki je bilo težje poškodovano v prometni nesreči, dostaviti nadomestne dele v tujino ali ko v rezervoarju zmanjka goriva. Avtomobilska asistenca Zavarovalnice Triglav zagotavlja pomoč v Sloveniji in Evropi (v državah, katerih nacionalni biroji so v sistemu zelene karte, razen v Albaniji, Moldaviji in Ukrajini) 24 ur na dan. V drugih državah Evrope ter Albaniji, Moldaviji in Ukrajini pa asistenca krije le stroške za opravljene storitve. Če jo potrebujete, pokličete številko 080 2864 iz Slovenije ali 00 386 2222 2864 iz tujine.
Izkušnja: Ko ostaneš brez goriva
»Odpravljali smo se na izlet v Avstrijo, zato sem možu zatrjevala, da bo goriva zagotovo dovolj do cilja in bo ceneje, če tam obiščemo bencinsko črpalko. Po vožnji čez prelaz Ljubelj se je raven goriva zelo hitro začela zniževati in ostali smo brez njega, in to sredi ničesar, zunaj dež in prazna cesta, do Celovca pa je bilo še čisto predaleč. Po začetni slabi volji sva vseeno poskusila poklicati asistenco, čeprav se nama je zdelo, da to ne bo zanje. A prijazna operaterka me je potolažila in poslala nekoga, da nama je dostavil dovolj goriva za nadaljevanje poti do najbližje črpalke. Rešena težava in najin zakon,« šaljivo zaključuje zavarovanka.
Nesreča v tujini
»Imeli smo prometno nesrečo v Nemčiji. Avto je bil totalka, sami smo jo sicer odnesli brez večjih posledic. Avto je ob pomoči zavarovalnice romal na odpad, mi smo prenočili v hotelu in potem so nas odpeljali domov. Dopust je sicer propadel, a mi smo bili v redu,« piše zavarovanec.
Nadomestni deli v tujini
»Že nekaj let smo bili brez asistence in ni bilo nobenih težav. Potem me kolega, ki je zastopnik, prepriča, da brez tega res ne gre. No, pa dajmo, si rečem. K sreči. Sredi najboljšega dopusta doslej, na idilični lokaciji sredi majhne vasice v Italiji, nam zjutraj ob odhodu naprej avto ne vžge. Potem ko so se zbrali vsi vaščani, saj je bil to zanje očitno dogodek leta, pride tudi mehanik in ugotovimo, da je počila cev na hladilnem sistemu. Zmajuje z glavo. Slab znak. Tega ni mogoče dobiti. Pokliče vse v okolici, ki jih pozna. Ne bo šlo. Nakar se končno spomnim na asistenco in si rečem, dajmo, poskusimo. Ja, dostava nadomestnih delov v tujino je vključena. Dobimo. Vse, kar moramo narediti, je počakati še en dan, kar tu res ne bo težko. Ko sem prišel nazaj domov, sem seveda moral dati zastopniku za kavo,« slikovito pripoved zaključi zavarovanec Zavarovalnice Triglav.