Avto.info

To pa je drag hobi!

Upokojenec predelal land roverja na parni pogon

Za eno uro vožnje porabi približno 45 kilogramov premoga, njegova najvišja hitrost pa ne preseže 25 km/h.

Torek, 30. januar 2018

Nekoliko nenavadna je predelava avtomobila, ki stane skoraj 25.000 evrov in zaradi katere je avto glasnejši, manj uporaben in zadimi skoraj celo vas, poleg tega pa ne preseže 25 km/h. Toda avto je nekako vseeno boljši, kot je bil prej. Tako pripoveduje Frank Rothwell, 67-letni upokojenec iz angleškega mesta Lancashire, ki si je na stara leta omislil prav poseben hobi. 

Projektu je namenil 400 ur časa, od tega polovico za izdelavo motorja, preostali čas pa je porabil za prilagoditev vozila in pogonskih sklopov. Motor deluje kot tradicionalni parni stroj, pri čemer kotel na premog ogreva vodo, dokler ne nastane para, katere tlak je višji od zračnega tlaka. Para nato v valju potisne bat in s tem opravi mehansko delo. Za eno uro vožnje porabi približno 45 kilogramov premoga.

Svoj parni land rover sedaj uporablja za vožnjo po opravkih, poimenoval pa ga je Mildred. Priznava tudi, da se nekateri vozniki pogosto jezijo nanj, saj ovira promet na cesti, vendar ga to ne odvrne od vožnje. Pravi, da je doživetje nepozabno. V to, seveda, ne dvomimo. Ampak to še ni vse; land rover je star natanko 50 let, kar je toliko, kolikor je njegov novi lastnik srečno poročen s svojo ženo. "Žena mi ves čas govori, da sem nor in se noče peljati z mano. Je pa vesela, da me hobi drži proč od barov," se rad šali. 

In kakšni so načrti s parnim jeklenim konjičkom? Rothwell ima z njim velike načrte, saj se bo udeleževal raznih avtomobilskih srečanj in sejmov, kjer bo lahko številnim zbranim govoril o svojem projektu. Upamo, da bomo tudi mi tako 'kul', ko bomo stari 67 let :) :)

P.S. - demonstracijo parnega land rover si lahko pogledate v posnetku, ki ga objavljamo v galeriji.

Oddaj komentar

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.