Alpine A290
Prvi alpine iz sanjske garaže je tu
Na slovenske ceste je zapeljal alpine A290, športno nabrit zlobni dvojček renaulta 5. Cene se začenjajo pri 38.700 evrih.
Petek, 11. april 2025
Nobena skrivnost ni (in tega niti ne skriva), da je oblikovno in tehnično v sorodstvu z renaultom 5, a vseeno temeljito dodelan v obeh pogledih in kot tak precej bolj športnega, tudi prestižnega duha. Zaradi poudarjenih aerodinamičnih dodatkov je v primerjavi s petko nekoliko daljši, obenem pa tudi 5 cm širši, kar botruje k še bolj mišičastem videzu.
V notranjosti najdemo kakovostne materiale, vključno z usnjem in drugimi dodatki na armaturni plošči. Le-to sestavljata dva zaslona premera 25,4 cm – eden v vlogi merilnikov s futuristično grafiko trikotnikov prikazuje za vožnjo najpomembnejše informacije, drugi služi potrebam infotainmenta.
Ekskluziven trikrak volanski obroč se zdi, kot bi bil vzet neposredno iz dirkalnega avta, sedeži so čvrsti in poudarjeno športni, ozvočenje Devialet pa poskrbi za ustrezno zvočno kuliso med vožnjo ter zato bolj pristne vozniške užitke.
Pobliže smo spoznali močnejšo izvedbo v različici GTS, katero poganja na sprednji osi nameščen elektromotor s 160 kW (218 KM). Ob odločnem pritisku z desno nogo ima elektronika kar precej dela s krotenjem te konjenice, rezultat pa je pospešek do stotice v 6,4 sekunde.
Šibkejša izvedba razvije 130 kW (177 KM), baterija ima 52 kWh in po uradnih podatkih obljublja do 380 km vožnje z enim polnjenjem (AC z 11 kW, DC z do 100 kW), poleg tega pa avto omogoča tako napajanje zunanjih porabnikov (V2L) kot tudi posredovanje energije v omrežje (V2G).
Cene glede na ekskluzivnost znamke Alpine niso ravno nizke, saj vstopni model (brez upoštevane subvencije in dodatne opreme) stane 38.700 evrov, najdražji première edition pa 46.200 evrov. Njegov prihod v Slovenijo sta v Alpine Store Lesce pospremila tudi legendarni dirkač Manu Guigou in sovoznik Emilien Le Borgne, ki se na relijih s povsem električnimi vozili potegujeta za uvrstitev na stopničke.