Audi A6 e-tron
To je novi audi A6 e-tron!
Audi svojo električno modelsko paleto razširja z novim A6 e-tron, ki je na voljo v izvedbah sportback in avant ter z enim ali dvema elektromotorjema. Kasneje se mu bo pridružil še športni RS6 e-tron.
Četrtek, 1. avgust 2024
Novinec v skladu z novim Audijevim poimenovanjem električnih modelov s sodimi in klasično gnanih z lihimi številkami ni naslednik aktualnega A6 (ta bo ob prenovi namreč dobil oznako A7), temveč povsem nov model, ki v dobršni meri povzema linije konceptov iz let dveh oziroma treh let.
Navzven ga zaznamujejo deljeni sprednji matrični LED žarometi in prepoznavna maska s poudarjeno obrobo, na zadku druga generacija OLED svetlobnih teles, ki se raztezajo prek celotne širine, kot celoto pa športno-elegantne linije kupejevske limuzine oziroma karavana. Obenem se ponaša z izjemno aerodinamiko s količnikom 0,21 oziroma 0,24.
Notranjost je v dobršni meri povzeta po električnem križancu Q6 e-tron, kar pomeni zaslon premera 30,2 cm pred voznikom, osrednji zaslon premera 36,8 cm in dodaten zaslon premera 27,7 cm pred sopotnikom. Še dva dodatna zaslona, na vsaki strani po en, prikazujeta slike kamer, ki nadomeščata klasična vzvratna ogledala.
Tehnično temelji na platformi PPE (enaki, kot audi Q6 e-tron in porsche macan), sprva pa bo na voljo v treh pogonskih različicah. Vstopni A6 e-tron performance je opremljen z enim motorjem z močjo 270 kW (367 KM) na zadnji osi, A6 e-tron quattro ima dva motorja s skupno močjo 315 kW (428 KM), S6 e-tron pa ob štirikolesnem pogonu razvije 370 kW (503 KM) oziroma 405 kW (551 KM) s sistemom launch control. To mu omogoča pospešek do stotice v 3,7 sekunde in največjo hitrost 240 km/h. Kasneje sledi še zmogljivejši RS6 e-tron.
Vse izvedbe imajo baterijo s 100 kWh (94,4 kWh neto) kapacitete, 800-voltna arhitektura pa podpira DC polnjenje z močjo do 270 kW. Uraden doseg z enim polnjenjem znaša kar 720 do 750 km (S6 e-tron 640 do 670 km), obenem pa so pri Audiju potrdili, da bodo v prihodnje ponudbo dopolnili z izvedbami z manjšo baterijo s 83 kWh.
Poleg bogate serijske in opcijske opreme, kot so samozatemnitveno strešno okno, štiripodročna klimatska naprava ali avdio sistem Bang & Olufsen z močjo 830 W in 20 zvočniki, bo na voljo tudi zračno vzmetenje z možnostjo izbire različnih oddaljenosti od tal in samodejnim znižanjem vozila za 20 mm v izbranem varčnem načinu vožnje in pri višjih hitrostih.
Trgovci bodo naročila za novega A6 e-tron začeli sprejemati v začetku septembra, cene zanj pa se v Nemčiji začenjajo pri 75.600 evrih za A6 sportback e-tron performance oziroma pri 99.500 za S6 sportback e-tron. Karavanski avant je pri obeh dražji za 1.650 evrov.