Audi A6 - limuzina
Audi je končno predstavil še limuzinsko izvedbo novega A6
To je najbolj aerodinamičen audi z motorjem z notranjim zgorevanjem doslej (prehitel je avanta).
Torek, 15. april 2025
Nova generacija poslovne limuzine dviguje lestvico v segmentu premium vozil srednjega razreda. Kot navaja Audi, novi A6 ne prinaša le prepoznavne elegance in prefinjenega dizajna, temveč postavlja nove standarde na področju aerodinamike, udobja in vozne tehnike.
S količnikom zračnega upora le 0,23 je novi A6 najaerodinamičnejši Audi z motorjem z notranjim zgorevanjem doslej – presegel je celo karavansko različico Avant (0,25), ki je doslej držala ta naslov. Ponujal bo zmogljive bencinske in dizelske motorje z blagim hibridnim sistemom MHEV plus, kar pomeni boljše zmogljivosti, nižjo porabo in manj emisij. S 4,99 metra dolžine je za 60 mm daljši od odhajajočega modela, medosna razdalja pa ostaja skoraj nespremenjena in znaša 2.927 mm.
Prilagodljivo zračno vzmetenje zagotavlja vrhunsko vozno udobje, opcijsko štirikolesno krmiljenje pa omogoča odlično stabilnost pri višjih hitrostih in izjemno okretnost v mestnih razmerah. Na primer, pri nižjih hitrostih se zadnja kolesa obrnejo nasproti prednjih koles, kar olajša manevriranje.
Vizualno ima limuzina A6 čistejši, bolj aerodinamičen profil, ki se očitno zgleduje po modelu A7 fastback. Spredaj sta velika mreža z enojnim okvirjem in ostra osvetlitev LED (prenesena iz izvedbe avant), medtem ko ima izrazita oblika zadka z zarezami ključno vlogo pri izboljšanju aerodinamične učinkovitosti. Rezultat je bolj izklesan, prefinjen videz, ki odraža Audijev razvijajoči se oblikovalski jezik, ne da bi se oddaljil od dediščine njihovih limuzin. Tudi dvojni zaključki izpušnih cevi so tokrat pravi, saj je Audi obljubil, da se bo izognil ponarejenim zaključkom, ki so bili deležni številnih kritik.
Več tišine v notranjosti
Inženirji so posebno pozornost namenili tudi tišini v kabini, saj je notranja zvočna izolacija v primerjavi s predhodnikom izboljšana za do 30 %. Novi tesnilni sistemi, tišje vzmetenje in pnevmatike z vgrajenimi "blažilci hrupa" dodatno povečujejo udobje pri vožnji.
Cena v Nemčiji
Novo limuzino A6 bodo izdelovali v Neckarsulmu, naročila pa bodo začeli sprejemati konec aprila. Prve dobave pričakujemo poleti, cene osnovnega modela z bencinskim motorjem TFSI s 150 kW moči pa se začnejo pri 55.500 evrih.