Audi Q5
Novi Q5 je bolj zaobljen, a prijetno dinamičen SUV
Novi audi Q5 se predstavlja z nekoliko bolj zaobljenimi linijami in s serijskimi matričnimi žarometi. V motorni paleti ob bencinski ohranja dizelsko tehniko, ki je vselej blagohibridna.
Ponedeljek, 2. september 2024
Q5 tretje generacije je zasnovan na Audijevi platformi premium platform combustion (PPC), ki skupaj z novim vzmetenjem in novim krmilnim sistemom obljublja boljše udobje kot pri predhodniku.
Njegova zunanjost je bolj zaobljena, a deluje bolj dinamično kot prej. Na sprednjem delu kraljuje velika maska v kombinaciji s serijskimi matričnimi LED žarometi, medtem ko zadek krasijo OLED luči, ki v slogu modelov e-tron potekajo po celotni širini avtomobila. Z dolžino 4,71 metra se je v primerjavi s predhodnikom potegnil za 3,5 centimetra, medtem ko so s širino 1,90 metra in višino 1,65 metra ostale mere praktično nespremenjene. Z 2,82 metra ostaja enaka tudi medosna razdalja.
Notranjost povzema postavitev modela Q6 ter vključuje 30,2-centimetrski (11,9-palčni) zaslon za instrumentno ploščo, 36,8-centimetrski (14,5-palčni) zaslon na dotik za multimedijsko napravo in opcijski 27,7-cenitmetrski (10,9-palčni) zaslon pred sovoznikom. Opcijsko bo na voljo projekcijski zaslon, ki je za 85 % večji kot pri predhodniku. Omeniti velja hlajen sistem za brezžično polnjenje pametnih telefonov, dva USB-C priključka spredaj in dva v drugi vrsti. Kabina je ponuja več prostora zlasti za noge potnikov v drugi vrsti. Prvič je na voljo vzdolžni pomik zadnjih sedežev, prtljažnik ob tem meri od 520 do 1.473 litrov.
Vstopni model poganja dvolitrski turbobencinar s 150 kW (204 KM) s pogonom na sprednji kolesi in opcijskim štirikolesnim pogonom. Dizelska vstopna izvedba ponuja enako moč in ima serijsko vgrajen štirikolesni pogon. Vrh ponudbe bo ob začetku prodaje predstavljal model SQ5 s turbobencinskim V6 z 270 kW (367 KM). Vsi se pohvalijo z blagohibridnim sistemom z 48-voltno baterijo s kapaciteto 1,7 kWh, ki prispeva 18 kW moči (25 KM). Pri vseh se moč na kolesa prenaša prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
Prihodnje leto bosta sledila priključna hibrida z 220 kW in 270 kW moči (299 in 362 KM) ter približno 80 kilometri električnega dosega.
Novi Q5 bo prispel v prodajne salone v prvem trimesečju prihodnjega leta. Slovenske cene že niso znane, vemo pa, da bo treba v Nemčiji za osnovni bencinski model treba odšteti 52.300 evrov, za osnovni dizelski pa 57.100 evrov.
Oznake:
- Audi
- blagi hibrid
- Q5
- tretja generacija