BMW M2
Novi BMW M2 diha za ovratnik večjemu M4
Novi BMW M2 460 ”konjev” in bo na voljo tudi z ročnim menjalnikom. Na trg bo prispel prihodnjo pomlad.
Sreda, 12. oktober 2022
Druga generacija modela M2 se predstavlja s poznanim trilitrskim turbobencinskim vrstnim šestvaljnikom, ki razvije 338 kilovatov (460 KM), kar je kar 86 ”konjev” več kot jih zmore model M240i in le 20 manj kot pri večjem M4.
Najbolj športna kupejevska dvojka oblikovno prinaša konkretno razširjene blatnike in zelo agresivna odbijača z oglatimi linijami. Obut je v 19-palčna platišča spredaj ter 20-palčna zadaj, izrazito športen videz pa zaokroža velik usmerjevalnik zraka na zadku, iz katerega kukajo štiri izpušne cevi. Ob 4,58 metra skupne dolžine njegova masa znaša 1.725 kilogramov, kar je približno 130 kilogramov več kot pri modelu M240i.
V kabini imata glavno vlogo nova športna sedeža, ki imata za doplačilo lahko okvir iz ogljikovih vlaken. Armaturna plošča je tako kot pri prenovljenih modelih serije 3 zasnovana z ukrivljenim vodoravnim panelom z dvema zaslonoma.
Trilitrski stroj s 338 kilovati (460 KM) in 550 Nm navora zmore kar 90 ”konjev” več kot pri modelu M2 prejšnje generacije. To je dovolj za pospešek do stotice v 4,1 sekunde, če je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom M steptronic oziroma v 4,3 sekunde s šeststopenjskim ročnim. Končna hitrost je omejena na 250 kilometrov, pri čemer je to omejitev mogoče premakniti na 285 kilometrov na uro s paketom M driver’s. Pogon je speljan z zadnjemu kolesnemu paru, avtomobil pa ne glede na vrsto menjalnika premore zadnji diferencial active M. Poleg tega so vozniku prek stikal na sredinski konzoli na voljo vozni načini road, sport in track, pri čemer so pri slednjem izklopljeni vsi asistenčni sistemi, motor, podvozje in zavore pa nastavljene za maksimalni izkoristek avtomobila.
Novi M2 bo na trg prispel prihodnjo pomlad, zanj pa bo treba odšteti dobrih 70 tisoč evrov.
Oznake:
- BMW
- M2
- nova generacija
- šestvaljnik