Avto.info

BMW M2

Novi BMW M2 diha za ovratnik večjemu M4

Novi BMW M2 460 ”konjev” in bo na voljo tudi z ročnim menjalnikom. Na trg bo prispel prihodnjo pomlad.

Sreda, 12. oktober 2022

Druga generacija modela M2 se predstavlja s poznanim trilitrskim turbobencinskim vrstnim šestvaljnikom, ki razvije 338 kilovatov (460 KM), kar je kar 86 ”konjev” več kot jih zmore model M240i in le 20 manj kot pri večjem M4.

Najbolj športna kupejevska dvojka oblikovno prinaša konkretno razširjene blatnike in zelo agresivna odbijača z oglatimi linijami. Obut je v 19-palčna platišča spredaj ter 20-palčna zadaj, izrazito športen videz pa zaokroža velik usmerjevalnik zraka na zadku, iz katerega kukajo štiri izpušne cevi. Ob 4,58 metra skupne dolžine njegova masa znaša 1.725 kilogramov, kar je približno 130 kilogramov več kot pri modelu M240i.

V kabini imata glavno vlogo nova športna sedeža, ki imata za doplačilo lahko okvir iz ogljikovih vlaken. Armaturna plošča je tako kot pri prenovljenih modelih serije 3 zasnovana z ukrivljenim vodoravnim panelom z dvema zaslonoma.

Trilitrski stroj s 338 kilovati (460 KM) in 550 Nm navora zmore kar 90 ”konjev” več kot pri modelu M2 prejšnje generacije. To je dovolj za pospešek do stotice v 4,1 sekunde, če je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom M steptronic oziroma v 4,3 sekunde s šeststopenjskim ročnim. Končna hitrost je omejena na 250 kilometrov, pri čemer je to omejitev mogoče premakniti na 285 kilometrov na uro s paketom M driver’s. Pogon je speljan z zadnjemu kolesnemu paru, avtomobil pa ne glede na vrsto menjalnika premore zadnji diferencial active M. Poleg tega so vozniku prek stikal na sredinski konzoli na voljo vozni načini road, sport in track, pri čemer so pri slednjem izklopljeni vsi asistenčni sistemi, motor, podvozje in zavore pa nastavljene za maksimalni izkoristek avtomobila.

Novi M2 bo na trg prispel prihodnjo pomlad, zanj pa bo treba odšteti dobrih 70 tisoč evrov.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.