Dvojna poletna številka revije Avto fokus
Dvojna poletna številka je že zunaj!
Juhu! Poletje je že dobro pokazalo zobe in čisto prav je, da najhujšo vročino prebrodite v zavetju sence. In kaj je najbolje takrat imeti v rokah? Novo številko Avto fokusa!
Sobota, 15. julij 2023
Včasih se stvari neverjetno dobro poklopijo in tokratna dvojna poletna številka je pravi pušeljc superlativov. Izšla je ravno v trenutku, ko revija Avto fokus vstopa v svoje 25. leto obstoja, na kar smo seveda zelo ponosni. In če to ni dovolj, smo revijo tokrat do roba napolnili z vrhunskimi vsebinami. Razkritje načrtov in nekaterih sočnih podrobnosti o novem projektu slovenske znamke Tushek je svetovna ekskluziva. Štajersko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo superšportnih, pardon, hiperšportnih avtomobilov ima izjemno ambiciozne ideje. Potem so tu še razkritja nove generacije dacie duster in popolnoma električnega maseratija quattroporteja. Pokazali pa smo tudi, kako bodo videti Škodini električni modeli nove generacije.
Prvič smo preizkusili električni trojček: prenovljeni lexus UX EV, čisto novi jeep avenger in prav tako osveženi volkswagen ID.3. bolj poglobljene preizkuse, oziroma teste, smo tokrat opravili z izjemno zanimivimi avtomobili. Z naslovnice je razvidno, da smo čute dodobra predramili s teslo model X plaid, ki zmore več kot 1.000 »konjev« in do stotice pospeši v vsega 2,6 sekunde. Še en ameriški presežek je bil v obliki izrazito ne-električne corvette Z06, tema pa družbo delajo mercedes GLC, mazda CX-60 z dizelskim motorjem, roadster BMW Z4, športni priključni hibrid opel grandland GSe, električni MG4 in še nekaj drugih.
V kategorijo zabavnih in aktualnih tem tokrat spada odličen nabor člankov, ki so ko t nalašč za sproščeno poletno prebiranje. Tu je vse od nasvetov za nakup rabljenega kabrioleta, zanimivih skritih oblikovalskih detajlov v avtomobilih, modelov, ki so (skoraj) pokopali svoje znamke, do resnejših tem, denimo razdelanih stroškov lastništva električnih avtomobilov.
Rubrika zgodovina je tokrat pogledala h ikoni, rezervirani le za najbolj premožne. Bugatti od nekdaj slovi kot elitna znamka, ki si jo lahko privoščijo le izbranci. Po drugi strani smo v tehniki obdelali sicer zelo napredno tehnološko rešitev žarometov Hyundaija, ki pa bi vseeno znala biti na voljo širšim množicam.
Pošten del revije so si izposlovali motocikli, tako v cestnem kot dirkalnem smislu, pa tudi formula 1 ni skromno zastopana. Tudi cenik vseh novih avtomobilov pri nas smo vključili, za povrh pa smo reviji brezplačno priložili posebno prilogo FOKUSPLUS, katere vsebine so namenjene tistim, ki radi aktivno preživljate svoj prosti čas. Veliko užitkov ob branju več kot 260 strani vsebin vam želimo!
Prelistajte revijo! (klik)