Ford capri
Fordova nova elektična reinkarnacija
Fordov nov električni športni terenec tehnično izhaja iz explorerja, z imenom in nekaj oblikovnimi potezami pa v spomin prikliče poznani kupe 70. in 80. let prejšnjega stoletja.
Četrtek, 11. julij 2024
Drugi model iz Fordove nove električne palete iz nove tovarne v Kölnu je po tehnični plati tesen sorodnik tudi pri nas pred kratkim predstavljenega električnega explorerja. To pomeni, da je v sorodu tudi s volkswagnoma ID.4 in ID.5, saj je zasnovan na isti platformi MEB.
Poleg imena na slavnega prednika spominja sprednji del z nizko masko in vodoravnima žarometoma, nanj spomni tudi kupejevska silhueta, ki tu sicer gosti pet vrat.
V dolžino meri 4,63 metra, v širino 1,87 metra in seže 1,63 metra v višino ter ima 2,77 metra dolgo medosno razdaljo. Postavljaški videz zaokrožajo 19 ali 20-palčna platišča iz lahke litine, precej udarna pa je tudi predstavitvena rumena barva vivid yellow.
Armaturna plošča je praktično enaka kot pri explorerju, pri čemer velja omeniti pomični osrednji zaslon ford sync move, ki za seboj skriva priročni predal. Tu je tudi privlačna zvočna letvica proizvajalca Bang&Olufsen, nameščena na zgornjem delu armaturne plošče. Pole tega ne manjka niti že iz explorerja poznan osrednji greben megaconsole s 17-litrskim predalom. Prtljažnik v osnovni postavitvi meri družinam prijaznih 572 litrov, pri čemer ob zlaganju sedežev njegova prostornina naraste na 1.510 litrov.
Tudi pogonski sklopi in zmogljivosti so praktično enake kot pri explorerju. Na voljo bo izvedba z enim elektromotorjem s pogonom na zadnji kolesi z močjo 210 kilovatov (286 KM), ki pospeši do stotice v 6,4 sekunde in doseže končno hitrost 180 km/h. Ta v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 77 kWh ponuja do 627 kilometrov dosega. Močnejša izvedba z dvema elektromotorjema premore štirikolesni pogon s močjo 250 kilovatov (340 KM), kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 5,3 sekunde in enako elektronsko omejeno končno hitrost kot pri šibkejši različici. Vgrajeno ima baterijo s kapaciteto 79 kWh, ki zagotavlja do 592 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.
Pri šibkejši različici lahko polnjenje poteka z največjo močjo 135 kW, pri močnejši pa s 185 kW, kar pomeni, da je pri prvi mogoče baterijo napolniti od 10 do 80 % v 28, pri drugi pa v 26 minutah.
V Nemčiji bo treba za osnovni model odšteti 51.950 evrov, slovenske cene niso še znane.
Oznake:
- Capri
- Ford
- športni terenec