Hyundai inster
Simpatični inster je tu!
Hyundai je svojo modelsko paleto dopolnil z novim električnim malčkom, modelom inster. Cene se, upoštevaje 7.200 evrov subvencije, začenjajo pri 16.790 evrih.
Petek, 18. april 2025
Inster torej navzdol zaokroža ponudbo električnih in nasploh Hyundajevih avtomobilov, ob dolžini 383 cm in medosni razdalji zlasti za tako majhen avto konkretnih 258 cm pa se ponaša s prostorsko presenetljivo radodarno odmerjeno notranjostjo – glede na zunanje mere in v primerjavi z drugimi podobno velikimi malčki, seveda.
Zadnja sedeža sta vzdolžno pomična, spredaj pa je avto brez sredinskega grebena v tleh oziroma z dovolj majhno sredinsko konzolo, da lahko prek ravnega sedalnega dela (sicer s predali vmes) iz vozila izstopite ali vanj vstopite tudi na sosednji strani.
Armaturno ploščo sicer sestavljata dva zaslona premera 26 cm; eden opravlja vlogo merilnikov, prilagojenim potrebam električnega pogona, drugi za upravljanje infotainmenta in nekaterih drugih funkcij.
Na voljo je v dveh pogonskih izvedbah, obeh električnih. Manjša baterija ima 42 kWh kapacitete in obljublja do 327 km dosega, večja ima kapaciteto 49 kWh, kar z enim polnjenem po tovarniških podatkih zadošča za do 370 km vožnje.
Pri slednji ima pogonski motor 84,5 kW (115 KM) moči in zadošča za pospešek do 100 km/h v 10,6 sekunde ter največjo hitrost 150 km/h, pri manjši ima 71 kW (97 KM), kar pomeni pospešek do stotice v 11,7 sekunde in največjo hitrost 140 km/h. Moč polnjenja z izmeničnim tokom (AC) je 11 kW in z enosmernim (DC) z do 85 kW.
Poleg desetih barv (štiri od teh po žeji tudi s črno streho) je mogoče izbirati še med štirimi paketi opreme, cene pa se (brez upoštevanih 7.200 evrov subvencije) začenjajo pri 24 tisočakih. Konec avgusta oziroma v začetku septembra bo ponudbo dopolnil še inster cross z robustnimi dodatki v stilu križanca; ta bo stal vsaj 30.790 evrov.