Nov trend
Ko tesla postane audi ali toyota: nekateri lastniki menjajo značke na svojih avtomobilih
Prav neverjetno je, kako se lahko podoba podjetja oziroma proizvajalca vozil spremeni v tako kratkem času.
Sreda, 12. marec 2025
Pregovor pravi: "Potrebna so leta, včasih desetletja, da zgradimo ugled blagovne znamke, a le nekaj sekund, da ga uničimo." Trajalo je več kot 15 let, da se je Tesla uveljavila kot vodilni proizvajalec električnih avtomobilov. Po samo šestih kratkih tednih dejavnosti Elona Muska v Washingtonu, kjer se udejstvuje kot vodja oddelka za vladno učinkovitost, na tisoče lastnikov išče nove načine, kako se distancirati od blagovne znamke in južnoafriškega poslovneža, piše Forbes.
Lastniki postajajo kreativni pri izražanju nestrinjanja
Kot navaja Forbes, so v zadnjem mesecu številni vozniki postali bolj iznajdljivi. Od Muska so se začeli distancirati na šaljiv način. S svojih vozil odstranjujejo Teslin logotip in ga nadomeščajo z značkami drugih proizvajalcev avtomobilov, kot sta Audi in Mazda. En avto je dobil celo polne oznake audi A5.
Po podatkih Forbesa se je močno povečala prodaja nalepk na odbijačih z napisom "Ta avto sem kupil, preden sem vedel, da je Elon nor." Takšne nalepke lahko vidite na cestah od ameriške Kalifornije do Nemčije. Ker se nekateri lastniki vozil znamke Tesla želijo distancirati od njenega izvršnega direktorja, so številni ponudniki nalepk v svojo ponudbo vključili podobne nalepke. Eden izmed njih naj bi jih prodal več sto na dan. V zadnjih dneh naj bi se situacija še dodatno zaostrila, apatija do Tesle pa se je močno povečala. Nekatere lastnike celo skrbi, da bi lahko njihove avtomobile namerno poškodovali. V enem primeru je lastnik z vgrajenim projekcijskim sistemom pozval ostale udeležence v prometu, naj ga ne nadlegujejo, ker mu je že dovolj nerodno voziti cybertruck.
Od idola do sovražnika v samo nekaj tednih
Tesla je v zadnjih 15 letih prestala marsikaj. Na začetku je bila malo znano podjetje, ki so ga zagovorniki fosilnih goriv prezirali. Le majhna skupina ljubiteljev električnih vozil je do znamke gojila simpatije. Da bi Tesla postala svetovno občudovana blagovna znamka električnih avtomobilov, so v podjetju vložili ogromno truda, zlasti odkar je bil leta 2012 predstavljen model S. Očitno so marsikoga negativno presenetile aktivnosti Elona Muska na družbenih omrežjih, prevzem Twitterja, buren vstop v politiko, nekaj vprašljivih pozdravov ...
Čeprav mnogi lastniki tesel skušajo celotno situacijo sprejeti z zvrhano mero humorja, je prav neverjetno, kako se lahko podoba podjetja oziroma proizvajalca vozil spremeni v tako kratkem času.