Avto.info

Nov trend

Ko tesla postane audi ali toyota: nekateri lastniki menjajo značke na svojih avtomobilih

Prav neverjetno je, kako se lahko podoba podjetja oziroma proizvajalca vozil spremeni v tako kratkem času.

Sreda, 12. marec 2025

Pregovor pravi: "Potrebna so leta, včasih desetletja, da zgradimo ugled blagovne znamke, a le nekaj sekund, da ga uničimo." Trajalo je več kot 15 let, da se je Tesla uveljavila kot vodilni proizvajalec električnih avtomobilov. Po samo šestih kratkih tednih dejavnosti Elona Muska v Washingtonu, kjer se udejstvuje kot vodja oddelka za vladno učinkovitost, na tisoče lastnikov išče nove načine, kako se distancirati od blagovne znamke in južnoafriškega poslovneža, piše Forbes. 

Lastniki postajajo kreativni pri izražanju nestrinjanja

Kot navaja Forbes, so v zadnjem mesecu številni vozniki postali bolj iznajdljivi. Od Muska so se začeli distancirati na šaljiv način. S svojih vozil odstranjujejo Teslin logotip in ga nadomeščajo z značkami drugih proizvajalcev avtomobilov, kot sta Audi in Mazda. En avto je dobil celo polne oznake audi A5. 

Po podatkih Forbesa se je močno povečala prodaja nalepk na odbijačih z napisom "Ta avto sem kupil, preden sem vedel, da je Elon nor." Takšne nalepke lahko vidite na cestah od ameriške Kalifornije do Nemčije. Ker se nekateri lastniki vozil znamke Tesla želijo distancirati od njenega izvršnega direktorja, so številni ponudniki nalepk v svojo ponudbo vključili podobne nalepke. Eden izmed njih naj bi jih prodal več sto na dan. V zadnjih dneh naj bi se situacija še dodatno zaostrila, apatija do Tesle pa se je močno povečala. Nekatere lastnike celo skrbi, da bi lahko njihove avtomobile namerno poškodovali. V enem primeru je lastnik z vgrajenim projekcijskim sistemom pozval ostale udeležence v prometu, naj ga ne nadlegujejo, ker mu je že dovolj nerodno voziti cybertruck.

Od idola do sovražnika v samo nekaj tednih

Tesla je v zadnjih 15 letih prestala marsikaj. Na začetku je bila malo znano podjetje, ki so ga zagovorniki fosilnih goriv prezirali. Le majhna skupina ljubiteljev električnih vozil je do znamke gojila simpatije. Da bi Tesla postala svetovno občudovana blagovna znamka električnih avtomobilov, so v podjetju vložili ogromno truda, zlasti odkar je bil leta 2012 predstavljen model S. Očitno so marsikoga negativno presenetile aktivnosti Elona Muska na družbenih omrežjih, prevzem Twitterja, buren vstop v politiko, nekaj vprašljivih pozdravov ...

Čeprav mnogi lastniki tesel skušajo celotno situacijo sprejeti z zvrhano mero humorja, je prav neverjetno, kako se lahko podoba podjetja oziroma proizvajalca vozil spremeni v tako kratkem času.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.