Maxus eTerron 9
Kitajci v Evropo tudi z električnim pick-upom
Znamka Maxus, ki sodi pod okrilje kitajskega SAIC, je na nedavnem salonu gospodarskih vozil pokazala električni pick up eTerron 9.
Ponedeljek, 23. september 2024
Gre, vsaj uradno, za prvi serijski električni pick up v Evropi, z dolžno 550 cm je 14 cm daljši od forda rangerja, oblikovno pa ga zaznamujejo zaprta sprednja maska, obkroženo z žarometi in dnevnimi lučmi v obliki črke C. Pod sprednjim pokrovom se ponaša tudi s prostornim prtljažnikom; »frunk« namreč meri kar 236 litrov.
Navzven je sicer precej konvencionalnih oblik, v notranjosti pa najdemo dvobarvno usnjeno oblazinjenje, samostoječe zaslone in precej kromiranih detajlov. Odlikuje ga kar 20 odlagalnih mest in predalov za drobnarije, naslonjali sprednjih sedežev pa je mogoče spustiti v skoraj povsem vodoraven položaj, s čemer v kabini nastane 170 cm dolgo ležišče.
Nosilnost je s 620 kg precej skromna, je pa keson s pomočjo posebne odprtine mogoče podaljšati v kabino in s tem tovoriti do 2,4 metra dolge predmete. Vlečna zmogljivost je 3,5 tone.
eTerron 9 temelji na namenski električni platformi in ne opremljen z litij železofosfatno baterijo kapacitete 104 kWh, ki po WLTP obljublja do 430 km dosega in omogoča polnjenje z do 115 kW. Poganjata ga dva elektromotorja, po eden na vsak osi s skupno močjo 325 kW (442 KM), kar zadošča za pospešek do stotice v 5,8 sekunde.
Datum prihoda na slovenki trg še ni znan.