Mercedes-Benz EQ GLC
Nadel si bo pravi obraz
Električni mercedes-benzi se od klasično gnanih ločijo po zaprti in precej neizraziti maski, a se bo to očitno le spremenilo. Naslednik modela EQC bo po novem nosil oznako GLC s pripisom EQ, da bo jasno, da gre za popolnoma električno izvedbo.
Četrtek, 30. maj 2024
Pri kolovratenju s pogonskimi alternativami in snovanju modelskih palet se je Mercedes nekoliko zaplezal, saj je zmedo povzročila oznaka EQC, ki jo je nosil prvi električni SUV te znamke. Po trenutni nomenklaturi bi namreč ta morala pripadati limuzini, športni terenec pa naj bi imel pri imenu pripisan SUV. A kot kaže, se v Stuttgartu nagibajo k poenotenju z drugimi, tudi dizelskimi in bencinskimi imeni. Zato naj bi bil naslednik EQC-ja kar EQ GLC ali nekaj v tem stilu.
Kakor koli že, ime ne bo edina stvar, ki si jo bo izposodil pri klasičnem modelu, ampak se je Mercedes zaradi precej mešanega odziva kupcev odločil, da tudi električnim modelom nameni klasično masko, pa čeprav le z lažnimi mrežami oziroma režami za zajem zraka. Te bodo namreč po prenovi krasile tudi veliki EQS in še katerega.
Električni GLC bo nastal na novi platformi MMA, ki omogoča uporabo 800-voltne pogonske arhitekture. S to bo polnjenje baterij možno z močjo vse do 350 kW, kar pomeni, da bo že 15-minutni priklop na polnilnico dovolj za okoli 300 kilometrov vožnje. Seveda bo EQ GLC na voljo s štirikolesnim pogonom, ki ga bosta zagotovila dva elektromotorja, a bo v varčnejših izvedbah pogon speljan tudi le k zadnjemu kolesnemu paru. Vse izvedbe bodo ponujale vsaj 500-kilometrski doseg, najzmogljivejša pa tudi prek 700.
Pomembna novost, ki bo sovpadala z uporabo platforme MMA, bo popolnoma nov operacijski sistem infotainmenta, imenovan OS.MB. Ta bo plod lastnega razvoja, bo pa vseeno podpiral povezavo s sistemoma Android Auto ter Apple CarPlay.