Mitsubishi outlander
V četrto gre še raje
Outlander četrte generacije je zmogljiv priključni hibrid, ki ponuja 225 kW moči (306 KM) in štirikolesni pogon. Zanj je treba odšteti najmanj 48.990 evrov.
Četrtek, 24. april 2025
Po nekaj letih odsotnosti se na slovenske ceste vrača Mitsubishijev športni terenec razreda D. Tokrat s četrto generacijo, s katero je v primerjavi s predhodnikom postal bolj robusten, a tudi bolj eleganten. V dolžino meri 4,72 metra, kar pomeni, da je za dva centimetra daljši od predhodnega modela, predvsem pa je s širino 1,89 metra skoraj devet centimetrov širši, zaradi česar deluje bolj samozavestno in impozantno.
V notranjosti najdemo prečiščeno armaturno ploščo, pri kateri so poudarjene vodoravne linije. Na sredini je nameščen 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon na dotik za upravljanje multimedijske naprave, pred voznikom pa enako velik zaslon za instrumentno ploščo, ki omogoča različne prikaze. Pod osrednjim zaslonom najdemo nekaj klasičnih gumbov, vključno z vrtljivim za uravnavanje glasnosti, klasični gumbi in stikala so namenjeni tudi upravljanju klimatske naprave. Ob dobri ergonomiji naredijo dober vtis na otip prijetni materiali in zelo solidna izdelava, ki ustvarjajo splošen občutek kakovosti s premijskim pridihom.
Našo pozornost so v kabini ujeli tudi napisi »Yamaha«, ki označujejo ozvočenje dynamic sound v izvedbah premium z osmimi zvočniki ter ultimate s kar 12 zvočniki in ojačevalnikom s 1.650 vati moči.
Radodarne zunanje mere se kažejo tudi v notranjosti, zlasti v drugi vrsti, kjer se lahko udobno namestijo trije odrasli potniki. Ne ravno rekordno velik, a še vedno zadovoljiv pa je prtljažnik, ki meri od 495 do 1404 litre.
Priključnohibridni sklop izhaja iz električnega pogona z dvema elektromotorjema in 2,4-litrskim bencinarjem v vlogi generatorja, ki lahko tudi prenaša moč na sprednji kolesi, in sicer prek paketa sklopk namesto samodejnega menjalnika. Sistemska moč znaša 225 kW (306 KM), kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 7,9 sekunde. Pogonska baterija ima bruto kapaciteto 22,3 kWh in omogoča 86 kilometrov električnega dosega po meritvenem ciklu WLTP. Za večjo učinkovitost je serijsko vgrajena toplotna črpalka, na voljo pa sta tudi 1.500-vatni vtičnici za napajanje zunanjih naprav.
Sicer pa outlander tudi v četrti generaciji ne pozablja na svoje terenske korenine. Nasprotno, kaže jih s štirikolesnim pogonom S-AWC (Super All Wheel Control), ki združuje stalni električni štirikolesni pogon twin motor 4WD in porazdelitev navora v štiri smeri. Ob tem je vozniku na voljo kar sedem različnih režimov. Od tega trije – power, normal in eco vplivajo na odzivnost pospeševanja, štirje – tarmac, gravel, snow in mud (asfalt, makadam, sneg in blato) pa so namenjeni uravnavanju vozne dinamike na različnih podlagah.
Japonski novinec se pohvali tudi z zelo bogato serijsko opremo, ki se deli na pakete inform, invite, instense in instyle s paketom plus, cene pa se gibljejo od 48.990 do 57.490 evrov.
Več o novem outlanderju z vtisi s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 310).
Oznake:
- Mitsubishi
- outlander