Avto.info

Opel frontera

Oplov križanec, ki premika meje razreda

Oplov mali križanec je eden od bolj kompaktnih modelov, ki ponujajo do sedem sedežev. Na izbiro je kot blagi hibrid z 81 ali 107 kW (110 ali 145 KM) ter v električni izvedbi s 83 kW (113 KM) moči, s popustom oziroma s subvencijo že za manj kot 20 tisočakov.

Sreda, 2. april 2025

Frontera po špansko pomeni meja. To ime je, kot se mnogi gotovo še spomnite, nosil že Oplov uspešni terenec iz 90. let, zdaj pa se z njim predstavlja novi križanec, ki nima pravih terenskih ambicij. Gre za model razreda B, ki želi biti predvsem vsakodnevno uporaben in obenem cenovno dostopen. Z dolžino malce manj kot 4,4 meta se uvršča na zgornjo mejo razreda B in približuje spodnji meji razreda C, v hišni ponudbi pa med mokko, od katere za 23 centimetrov daljši, in grandlanda, za katerim zaostaja za dobrih 26 centimetrov. Zahvaljujoč tem meram in oglati obliki zadka se ponaša z eno praktično posebnostjo, s katero na neki način premika meje razreda. Je namreč eden od redkih kompaktnih modelov, ki (skupaj s Citroënovim bratrancem C3 aircross) ponujajo možnost sedmih sedežev.

Njegova armaturna plošča je razmeroma preprosta. Zasnovana je z zdaj že poznano filozofijo pure panel, ki glede na opremo prinaša en ali dva 25,4-centimetrska (10-palčna) zaslona, na srečo pa vključuje tudi praktične fizične gumbe za upravljanje klimatske naprave.

Pohvali se z zelo prostorno drugo vrsto in možnostjo dodatnih sedežev v tretji, a le pri blagem hibridu. Za ta razred je nadpovprečno prostoren tudi prtljažnik, ki meri od 460 do 1.600 litrov.

Motorna ponudba na eni strani prinaša 48-voltni blagi hibrid s kombinacijo 1,2-litrskega trivaljnika in manjšega elektromotorja, na drugi pa električno različico z enim elektromotorjem na sprednji osi. Blagi hibrid je na voljo v izvedbah z bencinarjem s 74 ali 100 kW (100 ali 136 KM) in elektromotorjem z 21 kW (29 KM). Sistemska moč pri prvem znaša 81 kW (110 KM), pri drugem pa 107 kW (145 KM) in se prenaša na sprednji kolesi prek šeststopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Električna različica vključuje elektromotor s 83 kW (113 KM) in baterijo s kapaciteto 44 kWh, ki obljublja 305 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP.

Serijska oprema se deli na paketa edition in GS. Cene blagohibrdnih različic se gibljejo od 20.990 do 24.990 evrov, pri čemer lahko kupci le-teh ob izbiri financiranja računajo na popust v višini 1.300 evrov. Cena električnih izvedb znaša 26.690 oziroma 29.490 evrov, kar pomeni, da je električni model z enako opremo ob upoštevanju subvencije v višini 7.200 evrov lahko celo malce cenejši od hibrida z upoštevanim popustom. Po prvih primerkih, ki so jih trgovci dobili, zato da jih lahko pokažejo na dnevih odprtih vrat, bodo vozila v salone prispela maja, prve večje količine za stranke pa proti koncu poletja.

Podrobneje o novi fronteri, vključno z vtisi s prve vožnje, pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 309).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.