Peugeot 5008
Serijskih sedem
Novi 5008 je 15 cm daljši od predhodnika in serijsko opremljen s sedmimi sedeži. Na voljo je kot blagi hibrid, priključni hibrid ali v popolnoma električni izvedbi. Osnovni model stane 36.150 evrov.
Sobota, 19. oktober 2024
Prvi peugeot 5008 je bil enoprostorec. Z drugo generacijo je postal terenski križanec in večji brat tritisočosmice. In tako ostaja tudi v tretje. V dolžino meri slabih 25 centimetrov več od tritisočosmice in 15 centimetrov več od svojega predhodnika. Konkretno se je potegnil tudi v medosju, ki je z 2,9 metra za dobrih 16 centimetrov daljše kot pri 3008 in za dobrih šest v primerjavi s predhodnikom. To ustvarja idealne pogoje za prostorno notranjost, ki je serijsko opremljena s sedmimi sedeži v treh vrstah, pri čemer se zadnja zložita v dno prtljažnika..
Ob tem je, seveda, dovolj prostora tudi za prtljago. Za sedežema v tretji vrsti ga ostane 259 litrov, v petsedežni postavitvi je na voljo 748 litrov, ob zloženi drugi in tretji vrsti pa 2.232 litrov (do stropa).
Motorna paleta je že poznana iz manjšega brata in obsega blagi hibrid, priključni hibrid ter popolnoma električne izvedbe. Prva s kombinacijo 1,2-litrskega trivaljnika in v šeststopenjski dvosklopčni menjalnik vgrajenega elektromotorja zmore 100 kW moči (136 KM), priključni hibrid z bencinskim motorjem in elektromotorjem ponuja 143 kW (195 KM) sistemske moči, ki se prenaša na sprednji kolesi prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika, baterija s kapaciteto 21 kWh pa zagotavlja do 85 kilometrov električnega dosega. Ob začetku prodaje je na voljo popolnoma električna izvedba, ki razvije 157 kW (213 KM) ter v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 73 kWh obljublja 500 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Kasneje se ji bosta pridružili še različica s 170 kW, ki z baterijo 98 kWh obljublja 668 kilometrov dosega in izvedba z dvema elektromotorjema, ki zmore 237 kW (322 KM) in zagotavlja štirikolesni pogon.
Serijska oprema se deli na bogato založena paketa allure in GT, pri čemer osnovni blagi hibrid stane 36.150 evrov, priključni hibrid 45.150 evrov, popolnoma električni pa 47.490 evrov. Kasneje bodo ob sedemsedežnih na voljo tudi petsedežne izvedbe, ki bodo pričakovano ponujale več prtljažnega prostora.
Podrobneje o novem 5008 pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 304).
Oznake:
- 5008
- Peugeot
- sedem sedežev