Avto.info

Peugeot 5008

Serijskih sedem

Novi 5008 je 15 cm daljši od predhodnika in serijsko opremljen s sedmimi sedeži. Na voljo je kot blagi hibrid, priključni hibrid ali v popolnoma električni izvedbi. Osnovni model stane 36.150 evrov.

Sobota, 19. oktober 2024

Prvi peugeot 5008 je bil enoprostorec. Z drugo generacijo je postal terenski križanec in večji brat tritisočosmice. In tako ostaja tudi v tretje. V dolžino meri slabih 25 centimetrov več od tritisočosmice in 15 centimetrov več od svojega predhodnika. Konkretno se je potegnil tudi v medosju, ki je z 2,9 metra za dobrih 16 centimetrov daljše kot pri 3008 in za dobrih šest v primerjavi s predhodnikom. To ustvarja idealne pogoje za prostorno notranjost, ki je serijsko opremljena s sedmimi sedeži v treh vrstah, pri čemer se zadnja zložita v dno prtljažnika..

Ob tem je, seveda, dovolj prostora tudi za prtljago. Za sedežema v tretji vrsti ga ostane 259 litrov, v petsedežni postavitvi je na voljo 748 litrov, ob zloženi drugi in tretji vrsti pa 2.232 litrov (do stropa).

Motorna paleta je že poznana iz manjšega brata in obsega blagi hibrid, priključni hibrid ter popolnoma električne izvedbe. Prva s kombinacijo 1,2-litrskega trivaljnika in v šeststopenjski dvosklopčni menjalnik vgrajenega elektromotorja zmore 100 kW moči (136 KM), priključni hibrid z bencinskim motorjem in elektromotorjem ponuja 143 kW (195 KM) sistemske moči, ki se prenaša na sprednji kolesi prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika, baterija s kapaciteto 21 kWh pa zagotavlja do 85 kilometrov električnega dosega. Ob začetku prodaje je na voljo popolnoma električna izvedba, ki razvije 157 kW (213 KM) ter v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 73 kWh obljublja 500 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Kasneje se ji bosta pridružili še različica s 170 kW, ki z baterijo 98 kWh obljublja 668 kilometrov dosega in izvedba z dvema elektromotorjema, ki zmore 237 kW (322 KM) in zagotavlja štirikolesni pogon.

Serijska oprema se deli na bogato založena paketa allure in GT, pri čemer osnovni blagi hibrid stane 36.150 evrov, priključni hibrid 45.150 evrov, popolnoma električni pa 47.490 evrov. Kasneje bodo ob sedemsedežnih na voljo tudi petsedežne izvedbe, ki bodo pričakovano ponujale več prtljažnega prostora.

Podrobneje o novem 5008 pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 304).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.