Renault master
Novi gospodar dostavnikov je tu
V Sloveniji se je začela prodaja nove generacije renaulta masterja, najbolje prodajanega lahkega gospodarskega vozila pri nas.
Petek, 10. januar 2025
Renault master je vodilni v svojem segmentu tako v Sloveniji kot tudi v Evropi, od leta 1980 do danes pa je skozi tri generacije na ceste zapeljalo že okoli tri milijone primerkov. V svoji četrti generaciji prinaša številne novosti.
Poleg nove, robustne podobe z izrazito sprednjo masko in dnevnimi lučmi v obliki črke C je zahvaljujoč višjemu sprednjemu delu, položnejšemu vetrobranskemu steklu in še nekaterim spremembam v primerjavi s predhodnikom bolj aerodinamičen, kar se pozna v do 1,5 litra manjši porabi goriva.
Obenem se ponaša s povsem novo, funkcionalno notranjostjo z osrednjim zaslonom premera 25 cm in tehnologijo open R-link, ki omogoča integracijo naknadno vgrajenih sistemov (hladilnika, na primer) ter njihovo upravljanje prek enega zaslona. V kabini je tudi za kar 135 litrov odlagalnih mest za drobnarije, obenem pa jo je z zložljivim srednjim sedežem moč spremeniti v priročno mobilno pisarno.
Za pogon skrbi dvolitrski turbodizel s 97, 112 ali 127 kW (132, 152 ali 173 KM) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, v ponudbo pa sta tudi dve električni različici z baterijo kapacitete 40 ali 87 kWh oziroma dosegom 170 do 410 km.
Tovorni furgon je na voljo v treh dolžinah (L2, L3 in L4) ter dveh višinah (H2 in H3), v ponudbi pa so še različice z dvojno kabino ter šasija z enojno ali dvojno kabino. Kesonar in izvedbe z zadnjim pogonom bodo ponudbo dopolnile nekoliko kasneje, medtem ko potniškega kombija pri nas ne bo.
Še cene – te se pri furgonu začenjajo pri 31 tisoč evrih, šasija stane od 30.800 evrov dalje (oboje brez DDV). Pri Renaultu na te cene nudijo tisoč evrov standardnega popusta ter podaljšano jamstvo štiri leta oziroma do 200 tisoč prevoženih kilometrov.