Avto.info

Renault rafale e-tech plug-in hybrid 4x4 300

Rafale z vtičnico: največ, kar v tem trenutku ponuja Renault

Na slovenske ceste je prispela nova, najzmogljivejša različica Renaultovega kupejevskega športnega terenca. Gre za priključni hibrid z 221 kW moči (300 KM), ki obljublja več kot 100 kilometrov električnega dosega.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Borut Fakin
Sreda, 19. marec 2025

Rafale je Renaultov drugi športni terenec razreda D, ki predstavlja malce bolj dinamično alternativo družinsko naravnanemu espacu. Hibridni izvedbi se je zdaj pridružila zmogljivejša priključnohibridna različica, ki med drugim ponuja štirikolesni pogon.

Tega zagotavlja kombinacija 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika in treh elektromotorjev, pri čemer sta dva pogonska in eden v vlogi alternatorja.

Skupna moč sistema znaša 221 kW (300 KM), kar zagotavlja poskočnost, ki v številkah pomeni 6,4 sekunde za pospešek od 0 do 100 km/h. Ob tem litij-ionska baterija s kapaciteto 22 kWh obljublja več kot 100 kilometrov električnega dosega, medtem ko skupni doseg znaša kar tisoč kilometrov.

Ker gre za model z vrha ponudbe, pri rafalu najdemo najsodobnejše tehnične elemente, ki jih v tem trenutku premore Renault. Tu velja omeniti štirikolesno krmiljenje 4control, prilagodljivo vzmetenje in 30 sistemov za pomoč pri vožnji, med drugim aktivno pomoč za voznika in projekcijski zaslon.

Ob tem je priključnohibridni sklop v primerjavi s hibridno odnesel nekaj prtljažnega prostora, ki namesto 627 litrov meri 539 litrov.

Najzmogljivejši rafale je na voljo s poznanim paketom opreme esprit alpine ter z novim najbogatejšim atelier alpine. Za prvega je treba odšteti 55.790 evrov, za drugega pa 60.290 evrov, pri čemer je za vse kupce na voljo standardni popust v višini 2.000 evrov ter dodatni popust v višini 1.500 evrov za tiste, ki se bodo odločili za financiranje.

Podrobneje o priključnohibridnem rafalu, vključno z vtisi s prve vožnje, pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 309).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.