Renault rafale e-tech plug-in hybrid 4x4 300
Rafale z vtičnico: največ, kar v tem trenutku ponuja Renault
Na slovenske ceste je prispela nova, najzmogljivejša različica Renaultovega kupejevskega športnega terenca. Gre za priključni hibrid z 221 kW moči (300 KM), ki obljublja več kot 100 kilometrov električnega dosega.
Sreda, 19. marec 2025
Rafale je Renaultov drugi športni terenec razreda D, ki predstavlja malce bolj dinamično alternativo družinsko naravnanemu espacu. Hibridni izvedbi se je zdaj pridružila zmogljivejša priključnohibridna različica, ki med drugim ponuja štirikolesni pogon.
Tega zagotavlja kombinacija 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika in treh elektromotorjev, pri čemer sta dva pogonska in eden v vlogi alternatorja.
Skupna moč sistema znaša 221 kW (300 KM), kar zagotavlja poskočnost, ki v številkah pomeni 6,4 sekunde za pospešek od 0 do 100 km/h. Ob tem litij-ionska baterija s kapaciteto 22 kWh obljublja več kot 100 kilometrov električnega dosega, medtem ko skupni doseg znaša kar tisoč kilometrov.
Ker gre za model z vrha ponudbe, pri rafalu najdemo najsodobnejše tehnične elemente, ki jih v tem trenutku premore Renault. Tu velja omeniti štirikolesno krmiljenje 4control, prilagodljivo vzmetenje in 30 sistemov za pomoč pri vožnji, med drugim aktivno pomoč za voznika in projekcijski zaslon.
Ob tem je priključnohibridni sklop v primerjavi s hibridno odnesel nekaj prtljažnega prostora, ki namesto 627 litrov meri 539 litrov.
Najzmogljivejši rafale je na voljo s poznanim paketom opreme esprit alpine ter z novim najbogatejšim atelier alpine. Za prvega je treba odšteti 55.790 evrov, za drugega pa 60.290 evrov, pri čemer je za vse kupce na voljo standardni popust v višini 2.000 evrov ter dodatni popust v višini 1.500 evrov za tiste, ki se bodo odločili za financiranje.
Podrobneje o priključnohibridnem rafalu, vključno z vtisi s prve vožnje, pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 309).
Oznake:
- 4x4
- e-tech
- plug-in hybrid
- Rafale
- Renault