Avto.info

Raziskava

Statusni simbol: Tretjina voznikov je avtomobil že zamenjala zaradi zavisti

Prav tako je 70 odstotkov lastnikov priznalo, da je že kdaj čutilo zavist do drugega avtomobila, več kot polovica pa je dejala, da to čutijo pogosto.

Sreda, 9. oktober 2024

Več kot tretjina britanskih lastnikov avtomobilov se je odločila za zamenjavo svojega vozila zato, ker so zavidali nekomu drugemu. Nova raziskava podjetja Carwow je pokazala, da 35 odstotkov lastnikov avtomobilov priznava, da so kupili novega, ker jim je bil avtomobil nekoga drugega bolj všeč kot njihov.

Prav tako je 70 odstotkov lastnikov priznalo, da so že kdaj začutili zavist do lastnikov boljših avtomobilov, več kot polovica pa je dejala, da so bili zavistni ob številnih priložnostih. Študija je bila izvedena na 2.000 osebah in je pokazala, da je za britanske voznike avtomobil izraz samozavesti, osebnosti in uspeha v življenju.

Kar zadeva voznike, ki razmišljajo o zamenjavi avtomobila pred prihajajočo življenjsko spremembo (ustanovitev družine, rojstvo otroka, menjava službe, selitev), je 45 odstotkov vprašanih dejalo, da bi jim to pomagalo, da bi se počutili uspešnejše in bolj samozavestne. Prav tako skoraj štirje od desetih lastnikov avtomobilov priznavajo, da bi jim zamenjava trenutnega avtomobila "pomagala, da bi se počutili boljše".

V zvezi s tem je prejšnji mesec podcast This is Money razkril, katere avtomobilske znamke so voznikom v Združenem kraljestvu najbolj všeč, pri čemer je 90.000 voznikov podalo svoje mnenje o tem, kako zadovoljni so z znamko vozila, ki ga vozijo. Anketo med britanskimi vozniki avtomobilov, ki so stari do tri leta, je izvedel Auto Express, anketirance pa so prosili, naj ocenijo svojo stopnjo zadovoljstva v 36 različnih lastnostih. Lastnike so prosili, da ocenijo pogon svojih vozil, zunanji videz, kakovost notranjosti in kako praktičen je avto, kako se pelje, varnost, zanesljivost in številne druge lastnosti. Vse rezultate so sešteli tako, da bi dobili skupni rezultat 100. Tole je seznam zmagovalnih in "poraženih" znamk, ki so ga dobili:

1. Subaru: 90,66 %

2. Tesla: 90,55 %

3. Kia: 89,35 %

4. Porsche: 89,16 %

5. Citroen: 88,22 %

6. Peugeot: 88,03 %

7. Mazda: 88,01 %

8. Toyota: 87,74 %

9. Jaguar: 87,72 %

10. Land Rover: 87,63 %

11. Honda: 87,56 %

12. Lexus: 87,17 %

13. Alfa Romeo: 86,86 %

14. BMW: 86,69 %

15. Nissan: 86,54 %

16. Volvo: 86,48 %

17. Hyundai: 86,36 %

18. Cupra: 86,28 %

19. Suzuki: 86,26 %

20. Mini: 86,26 %

21. Mitsubishi: 86,09 %

22. Dacia: 86,01 %

23. Škoda: 86,00 %

24. Seat: 85,84 %

25. Mercedes-Benz: 85,55 %

26. Vauxhall: 85,50 %

27. Audi: 85,43 %

28. Renault: 85,30 %

29. Volkswagen: 84,80 %

30. Ford: 84,58 %

31. Fiat: 84,13 %

32. MG: 82,01 %

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.