Volkswagen transporter
Novi transporter se predstavi
Volkswagen je uradno predstavil novega transporterja v tovorni in potniški izvedbi, ki ponuja kar tri pogonske možnosti – dizelsko, priključnohibridno in električno.
Petek, 2. avgust 2024
Po številnih skicah in detajlih je Volkswagen razkril novega transporterja, bližnjega tehničnega sorodnika forda transita custom, ki pa se ponaša z novim sprednjim delom z v Volkswagnovem duhu urezano masko in žarometi ter drugačnimi zadnjimi lučmi. Drugačni so tudi odbijači in še nekatere oblikovne podrobnosti.
Novinec z oznako T7 bo na voljo kot klasičen tovorni furgon, furgon z dvema vrstama sedežev, kombi za prevoz oseb, pa tudi kot nekoliko bolje opremljena različica caravelle z devetimi sedeži ter z robustnimi terenskimi dodatki nadgrajen panamericana, namenjen zahtevnejšim uporabnikom.
V krajši različici v dolžino meri 5.050 mm in 3.100 mm v medosju (146 mm oziroma 97 mm več v primerjavi s T6.1), z 2.032 mm pa je tudi v primerjavi s predhodnikom tudi 128 mm širši. Širina med kolesi v tovornem prostoru sedaj znaša 1.392 mm oziroma 148 mm več, kar omogoča še enostavnejše nalaganje in prevoz tovora na evropaletah.
Tovorni prostor v dolžno sicer meri 2.602 mm (61 mm več kot prej) oziroma 3.002 mm v dalji različici, obenem pa sta na voljo tudi dve višini strehe (z nižjo je nižji od dveh metrov, s čemer lahko zapelje v večino garažnih hiš) ter velikostjo tovornega prostora med 5,8 in devetimi kubičnimi metri. Nosilnost je do 1,33 tone, vlečna zmogljivost 2.800 kg (predhodnik 2.500 kg).
V notranjosti najdemo zaslon premera 30,5 cm pred voznikom in osrednji zaslon infotainmenta premera 33 cm, pri izvedbah s samodejnim menjalnikom pa je prestavna ročica nameščena na desni strani volana, s čemer je na sredinski konzoli več odlagalnih mest za drobnarije.
Bogatejša serijska oprema med drugim zajema LED žaromete, električno parkirno zavoro, multifunkcijski volan, povezavi apple in android, tipalo za dež ter sisteme za samodejno zaviranje v sili, vožnjo po svojem pasu in prepoznavanje prometnih znakov.
Široka paleta pogonskih možnosti obsega tri izvedbe dvolitrskega turbodizelskega motorja z 81, 110 in 125 kW (110, 150 in 170 KM), priključni hibrid s 171 kW (232 KM) ter tri električne verzije z močmi 100, 160 ali 210 kW (136, 218 ali 286 KM) in baterijo kapacitete 64 kWh. Pri močnejših dveh dizlih je opcijsko na voljo štirikolesni pogon 4motion.