Aktualno
Volkswagen v tovarni v Wolfsburgu povečuje proizvodnjo bencinskih in dizelskih modelov
V Zahodni Evropi so se v prvem četrtletju naročila povečala za 29 odstotkov, zvezda je tiguan.
Nedelja, 20. april 2025
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen načrtuje začasne dodatne izmene za povečanje proizvodnje v svoji glavni tovarni v Wolfsburgu v Nemčiji, da bi zadovoljil naraščajoče povpraševanje po modelih z motorji z notranjim zgorevanjem, je potrdila tiskovna predstavnica za nemški časnik Wolfsburger Nachrichten.
Dodatne izmene so predvidene za osem vikendov v maju, juniju in juliju ter bodo veljale za vse linije v tovarni, kjer izdelujejo predvsem golfe in tiguane. Tovarna v Wolfsburgu sicer proizvaja samo bencinske in dizelske modele, za razliko od tistih v Emdnu in Zwickauu, kjer proizvajajo samo električne avtomobile. Kljub temu še vedno načrtujejo zmanjšanje zmogljivosti tovarne Wolfsburg (z 900.000 na 600.000 enot na leto), saj bodo proizvodnjo golfa z letom 2027 preselili v Mehiko.
Večje povpraševanje v Zahodni Evropi
Povečanje proizvodnje je posledica trenutnega večjega povpraševanja po vozilih znamke Volkswagen. Vodja prodaje Marco Schubert je ob predstavitvi prodajnih podatkov za prvo četrtletje povedal, da so se prejeta naročila v Zahodni Evropi v tem obdobju povečala za 29 odstotkov in da v prihodnjih mesecih pričakujejo dodatno povečanje prodaje tudi zaradi številnih na novo predstavljenih modelov. Glavna tovarna v Wolfsburgu sicer že dolgo ne deluje s polno zmogljivostjo: lani so v njej izdelali 523.000 avtomobilov, v prejšnjih letih pa celo manj kot 500.000. Po napovedih Volkswagna naj bi se ta številka v letošnjem letu znova povečala na 600.000.
Novi modeli, novo upanje
Volkswagen je sicer pred kratkim polnil medijske strani zaradi svojega programa zmanjševanja stroškov. Do leta 2030 naj bi ukinili 35.000 delovnih mest. Avtomobilski proizvajalec lani ni želel izključiti zaprtja tovarn, vendar to trenutno ni na mizi. Lani je skupina prodala manj avtomobilov kot so načrtovali, na slabe rezultate pa je najbolj vplivala oslabljena azijska prodaja. Volkswagen si zdaj prizadeva prodreti na nove trge - tudi z novim, cenovno dostopnim električnim avtomobilom za manj kot 20.000 evrov.