Volvo
Volvo ne potrebuje več karavanov, prihodnost so SUV-i
Izvršni direktor Volva Jim Rowan pravi, da vozila SUV oziroma križanci nudijo boljši prodajni potencial in da zato ne potrebujejo več karavanskih modelov.
Sreda, 12. marec 2025
»Predstavljanje novih modelov karavanov je drago, stroškovno veliko bolj učinkovito je prodajno količino dosegati z isto tehnično platformo in obliko,« je med drugim povedal Rowan v nedavnem intervjuju za AutoExpress.
Volvova strategija je, razumljivo, izkoristiti vse večjo priljubljenost SUV-ov, pri katerih se bodo verjetno osredotočili na bolj zaželene različice, kot so izvedbe black edition in cross country obstoječih modelov.
To je velik odmik od tradicije, saj je znamka še posebej poznana po svojih karavanih, Rowanava izjava pa je še toliko bolj nenavadna po tem, ko je komercialni direktor Volva za Združeno kraljestvo izjavil, da je bila ukinitev modelov V60 in V90 napaka. »Ko potencialnemu kupcu poveš, da (karavani) niso več na voljo, ta gre in kupi nekaj drugega,« je dejal Deane. In nenazadnje ima prav, v svoji ponudbi jih imajo vsi trije nemški premium tekmeci…
Rowan je pojasnil, da Volvo namenoma zmanjšuje svojo modelsko paleto in dodal, da se zelo natančno odločajo o tem, v katerem segmentu bodo prisotni. » SUV vozila so lepa, visoka in zaradi tega tudi zelo varna,« pravi in meni, da imajo tu lahko prednost pred tekmeci.