Avto.info
Iskalnik: Model:

DS4 so chic crossback blueHdi 120 EAT6

Najprej šminka, potem uporabnost

  • DS4 crossback je atraktivna kombilimuzina z videzom križanca, a brez terenskih zmogljivosti
  • S šibkejšim turbodizlom in samodejnim menjalnikom je poskočen in varčen, stal vas bo okoli 30 tisočakov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 15. oktober 2016

Tako kot drugi modeli DS se je tudi DS4 s prenovo otresel Citroënovih logotipov, dobil pa je še terensko naravnano različico crossback. A ne gre za pravega križanca. Edini lastnosti, ki bi ju lahko pripisali terenskim vozilom, sta večja oddaljenost od tal (dodatne tri centimetre v primerjavi z običajno izvedbo) ter zaščita blatnikov iz temne plastike. Drugo so le estetski dodatki, pri čemer izstopajo platišča, zunanji ogledali in strešni spojler v črni barvi ter srebrna strešna nosilca, ki mu v kombinaciji z oranžno barvo karoserije zagotavljajo atraktiven videz.

Notranjosti je prenova prinesla predvsem prečiščeno sredinsko konzolo z novejšo hišno multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim zaslonom na dotik. Ta je kar odziven, a vmesnik z razmeroma majhnimi ikonami ni dovolj pregleden za hitro uporabo. Za upravljanje multimedije bi bil dobrodošel kakšen vrtljiv gumb, ki ga premore večina premijskih modelov. O tem, da gre le za prenovo že nekaj let stare zasnove, med drugim priča tudi razmeroma velik volanski obroč. Sprednja sedeža sta čvrsta in dobro oprimeta telo, poleg tega ponujata tudi gretje in masažno funkcijo. Druga vrsta pa plačuje davek za atraktivno obliko. Prostor za noge je odmerjen zelo skopo, zaradi posebne oblike vrat pa so zadnja stekla fiksna.

Crossback je uradno kombilimuzina, videti je kot kupe, želi biti športni terenec, po uporabnosti pa je nekje vmes.


O tem, da je ta avtomobil terenski le na pogled, govori tudi dejstvo, da turbodizel poganja zgolj sprednji kolesi. Različica z 88 kilovati (120 KM) je presenetljivo poskočna in dobro deluje s šeststopenjsko avtomatiko, od katere pa ne smete pričakovati športnosti. Poraba goriva je, glede na zmogljivosti, sprejemljiva. Na testu se je ustalila pri 6,4 l/100 km.

Tudi podvozje je namenjeno predvsem asfaltni podlagi. Je razmeroma čvrsto in kljub malce višji posajenosti karoserije v ovinkih ne dovoli pretiranega prečnega nagibanja, na drugi strani pa preseneča precej izrazito vzdolžno nihanje ob močnejšem zaviranju. Volan bi lahko bil bolj natančen in bi bolje obveščal voznika o dogajanju pod kolesi.

DS4 corssback torej ni pravi križanec, saj pričakovano ne ponuja možnosti štirikolesnega pogona, obenem pa ne premore niti kakšnega elektronskega sistema, ki bi zagotavljal boljši oprijem v zahtevnejših razmerah. Poleg tega je zaradi posebne oblike karoserije s kupejevskimi potezami manj prostoren in uporaben kot običajne kombilimuzine tega razreda. Citroënov, pardon, DS-ov crossback je torej predvsem šminker, ki stavi na imidž in ekskluzivnost. Slednjo mu, če že ne kaj drugega, lahko zagotovi tudi cena. Osnovna cena takšnega, kot je bil testni, namreč znaša 29.090 evrov, z nekaj dodatki pa je presegla mejo 35 tisočakov.
 

DS4 so chic crossback blueHdi 120 EAT6
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1560 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3500/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4284 x 1810 x 1529 mm; Medos. razdalja: 2612 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1385/495 kg; Prtljažnik: 359–1021 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,4 s; Poraba goriva (EU): 4,5/3,6/3,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,4 l/100 km; Izpust CO2: 102 g/km.
  Cena:  osnovni model (crossback bluHDi so chic 120): 27.970 €, testno vozilo: 35.590 €; C utomobil Import, d. o. o., Ljubljana.
videz, oprema, poraba goriva prostor v drugi vrsti, fiksna zadnja stekla brez napak

Oddaj komentar

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.