Peugeot 3008 hybrid allure pack
Brez presežkov
- Turbobencinar in elektromotor skupaj ponujata 165 kW (225 KM) moči
- Baterija s kapaciteto 13,2 kWh mu zagotavlja približno 40 kilometrov električnega dosega
Sobota, 11. september 2021
Elektrifikacija je dodobra zajela tudi Peugeot. Preizkusili smo že zelo zmogljiv priključnohibridni 3008 hybrid4 (AF261), ki z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem in dvema elektromotorjema ponuja kar 300 »konjev« in štirikolesni pogon. Zdaj je prišla na vrsto šibkejša različica, pri kateri štirivaljniku s 133 kilovati (181 KM) pomaga le en elektromotor, ki razvije 81 kilovatov (110 KM) moči. Ta je vgrajen v ohišje 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Vozniku je skupaj na voljo 165 kilovatov (225 KM) sistemske moči, ki se prenašajo na sprednji kolesi. To, seveda, pomeni občutno slabši pospešek do stotice, ki namesto 5,9 znaša 8,7 sekunde.
Baterija s kapaciteto 13,2 kilovatne ure po meritvenem ciklu WLTP obljublja 56 kilometrov dosega le na elektriko, a je bila naša izkušnja, seveda, nekoliko drugačna. Z enim polnjenjem smo v povprečju prevozili 38 kilometrov, kar lahko vseeno zadosti dnevnim potrebam marsikaterega uporabnika. Polnjenje na gospodinjski vtičnici traja približno sedem ur, z opcijskim 7,4-kilovatnim polnilnikom v avtomobilu in s stensko polnilnico pa dve uri. Poraba goriva je zelo odvisna od načina uporabe. Po
meritvenem ciklu znaša le 1,3 litra, mi pa smo brez posebnega varčevanja zabeležili še vedno precej ugodnih 5,9 litra na 100 kilometrov.
Zaradi dodatne mase do stotice potrebuje sedem desetink sekunde več kot model z enakim bencinskim motorjem in brez elektromotorja.
V vožnji se čuti nezanemarljiva masa avtomobila, ki je z nekaj več 1,8 tone dobrih 300 kilogramov težji od bencinskega modela. Toda zaradi razmeroma nizkega težišča je lega v ovinkih dovolj zanesljiva.
Paket allure pack zelo dobro poskrbi za varnost in udobje. Manjkata mu, denimo, aktivni tempomat in sistem za vzdrževanje vozila na sredini voznega pasu, ki sta na voljo v okviru doplačljivega paketa »pomoč vozniku« (600 evrov). Serijsko opremljeni model stane 42.840 evrov, ob nakupu s financiranjem je na voljo dva tisoč evrov popusta.
Peugeot 3008 hybrid allure pack |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1.598 ccm, 133 kW (181 KM) pri 6.000/min, 300 Nm pri 3.000/min; Motor (električni): sinhronski, 81 kW (110 KM), 320 Nm; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.447 x 1.841 x 1.624 mm; Medos. razdalja: 2.675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1.835/435 kg; Prtljažnik: 395–1.357 l. |
Največja hitrost: 225 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,7 s; Poraba goriva (EU): bencin 1,3 l/100 km + elektrika 15,4 kWh/100 km; Povprečje na testu: 8,1 l/100 km; Izpust CO2: 30 g/km. |
Cena: osnovni model (1.2 puretech 130 active): 24.920 €, testno vozilo: 45.420 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
vozne lastnosti, videz |
![]() |
masa vozila, cena |
![]() |
brez napak |