Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW X2 M35i xDrive

Narejen, da izstopa

  • Kljub kupejevski zasnovi je razmeroma prostoren in zato tudi družinsko uporaben križanec
  • V izvedbi M35i razvije 221 kW (301 KM) moči, a je vozniško manj zabaven od tekmecev
  • Ob razmeroma bogati serijski opremi stane precejšnjih 60.950 evrov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 14. september 2024

S svojo vpadljivo, kupejevsko urezano podobo opazno izstopa iz množice številnih križancev. Če je bil njegov predhodnik precej bolj zadržane narave, v stilu nekakšne dvignjene kombilimuzine, je novi X2 oblikovan v slogu večjih X4 in X6 in je obenem dobrih pet centimetrov daljši od sestrskega X1, s čimer je po merah oziroma s svojo prostornostjo lahko povsem spodoben družinski avto. Pod črto torej uspešno združuje praktičnost kompaktnega križanca s kupejevsko eleganco.

Sedi se nekoliko višje, a vseeno ne pretirano visoko ter zahvaljujoč izdatno nastavljivemu volanu in sedežu ergonomsko odlično. Preglednost naprej in vstran je dobra, nazaj in »čez ramo« zaradi majhnih zadnjih stekel precej slabša. A brez skrbi, preglednost kamer (v dodatnem paketu inovacij te pokrivajo celotno okolico vozila) je zelo dobra.

Malce bolj zmoti upravljanje klimatske naprave prek zaslona, saj je notranja arhitektura praktično enaka kot v X1 – torej brez fizičnih stikal za ta namen. Ima pa na sredinski konzoli med sedežema gumb za glasnost in izbiro voznih režimov, žal pa ne tudi vrtljivega vmesnika za upravljanje infotainmenta, kakršnega premorejo večji BMW-jevi modeli. Osrednjo vlogo zavzemata zaslon pred voznikom premera 26,2 centimetra in osrednji zaslon s 27,2 centimetra, ki ima številne aplikacije, vključno z igricami in pretočnimi vsebinami, združene v sklope, zato je malce preglednejši kot prej.

Z malce mehkejšim, bolje uravnoteženim podvozjem ne bi bil le udobnejši, temveč kot celota prijetnejši za vožnjo.


Notranjost kot celota pušča zelo dober vtis, saj kakovostno plastiko okusnih barvnih kombinacij med drugim dopolnjuje še vložek iz semišu podobnega materiala pred sovoznikom. Tudi prostorsko gledano X2 vse prej kot razočara in tudi zadaj bosta kljub kupejevsko padajočemu stropu udobno sedela dva prek 180 centimetrov visoka odrasla. Radodarno je odmerjen tudi prostor za njuna kolena in stopala lahko potisneta pod sprednja sedeža, medtem ko tretji potnik na sredini zaradi visokega sredinskega grebena sedi precej slabše.

Preizkusili smo ga v najmočnejši izvedbi z oznako M35i xDrive, kar pomeni prisilno polnjen dvolitrski bencinar z 221 kW (301 KM) in pogonom na vsa štiri kolesa, ki skrbi za učinkovit prenos moči tudi na bolj spolzko podlago. Motor zvezno in presenetljivo nežno podaja moč prek širokega območja vrtljajev in usklajeno deluje z gladko delujočim samodejnim menjalnikom s sedmimi stopnjami prenosa (možnost ročnega izbiranja prestav z ročicami za volanskim obročem); pri pospeševanju je vseskozi precej umirjen, prav nič razgrajaški in brez kakšnega posebnega sunka v hrbet se zdi manj prepričljiv, kot obljubljajo podatki na papirju, oziroma se zdi, da ima motor opravka s težjim avtom, kot je X2 v resnici.

5,4 sekunde traja pospešek do stotice, za učinkovit prenos moči na cesto skrbi štirikolesni pogon.


Prilagodljivo vzmetenje je serijsko, a v vsakem primeru čvrsto in skupaj z nizkopresečnimi pnevmatikami na 21-palčnih platiščih je avto vse prej kot udoben. Pri umirjeni vožnji boste že manjše neravnine kar konkretno čutili, tudi volan zna včasih malce potegniti po svoje (sploh če pospešujete). Zato pa se toliko bolje počuti na zavitih podeželskih cestah, kjer se z odlično uravnoteženim in odzivnim volanom oddolži z dobro vodljivostjo ter lahkotno in natančno vožnjo skozi niz več zaporednih zavojev. Skupaj z dobrim oprijemom in malo nagibanja vseskozi daje zelo dober občutek, in tudi ko se približuje meji, daje jasno vedeti, koliko še zmore. Malce težav mu zaradi trdega podvozja (prav nič ne bi bilo narobe, če bi bilo za odtenek mehkejše) utegnejo povzročati daljše neravnine – jasno, X2 je športno oster avto, a nekateri tekmeci so z bolje uravnoteženim podvozjem med vožnjo, pa naj bo ta umirjena ali športna, prijetnejši.

In to za vsaj podobno, če že ne nižjo ceno, saj se z 61.000 evri tak X2 razmeroma visoko ceni. Res je že v osnovi precej bogato opremljen, ne glede na to pa je mogoče še precej dodati s seznama doplačil, kar ceno testnega vozila približuje 80 tisočakom.
 

BMW X2 M35i xDrive
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.998 ccm, 221 kW (301 KM) pri 5.750–6.500/min, 400 Nm pri 2.000–4.500/min; Menjalnik: samodejni 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4.567 x 1.845 x 1.575 mm; Medos. razdalja: 2.692 mm; Pnevmatike: 245/35    R21; Masa/nosilnost: 1.770/575 kg; Prtljažnik: 560–1.470 l.
  Največja hitrost: 250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 5,4 s; Poraba goriva (WLTP): 7,7 l/100 km; Povprečje na testu: 9,3 l/100 km; Izpust CO2: 174 g/km.
  Cena:  osnovni model (X2 sDrive20i): 45.200 €, testno vozilo: 77.241 €; BMW Slovenia d.o.o., Ljubljana.
motor in pogon, občutek na volanu, prostorna in kakovostna notranjost, ergonomija trdo podvozje, upravljanje klimatske naprave brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.