Mercedes-benz vito mixto 119 CDI pro dolgi
Dobrote niso poceni
- Mercedes vito prepriča na številnih področjih, a zato zahteva globok poseg v denarnico
- Z 51.000 evri je že v osnovi drag kot žafran, vseeno je treba številne kose opreme drago doplačati
Sreda, 5. marec 2025
Mercedes v segmentu srednje velikih tovornih furgonov, ob boku fordu transitu custom, renaultu traficu in volkswagnu transporterju, z modelom vito ne dosega prav visokih prodajnih številk – deloma zaradi skromnejše ponudbe različic, deloma zaradi visoke cene. Zato pa tiste kupce, ki so pripravljeni seči globlje v žep, prepriča z zelo dobro tehniko, zmogljivim (štirikolesnim) pogonom ter odlično ergonomijo in počutjem v kabini.
Prenovljenega vita smo preizkusili v daljši (514 centimetrov dolgi) izvedbi mixto, kar pomeni kabino s petimi sedeži in tovornim, z mrežo ločenim tovornim prostorom za njo. Ta je (na račun izdatnih doplačil) temeljito, malodane prestižno obdelan in skozi velika krilna vrata na zadku sprejme do 3,6 kubičnega metra tovora, medtem ko nosilnost testne različice znaša razmeroma skromnih 900 kilogramov – z voznikom in do štirimi potniki vred.
3,6 kubičnega metra meri tovorni prostor, nosilnost je 908 kilogramov, vlečna zmogljivost pa 2.000 kilogramov.
Za vseh pet je (spet na račun številnih doplačil) dobro poskrbljeno, sedeži so čvrsti in radodarno odmerjeni, prostora je v vse smeri več kot dovolj. Na daljših poteh kot celota prepriča z udobjem, pa tudi z zelo dobro ergonomijo za volanom – ta je prijetno debel in povsem v stilu osebnih mercedesov, enako velja za zmogljiv infotainment MBUX z zaslonom premera 26 centimetrov, logičnimi meniji ter kristalno čisto grafiko.
Zahvaljujoč zmogljivemu motorju, dvolitrskem turbodizlu s 140 kW (190 KM) in štirikolesnemu pogonu (doplačilo, kajpada, slabih 5.300 evrov) je zelo suveren v vseh voznih razmerah. Ob dobro uravnoteženem podvozju je lepo vodljiv in zanesljiv tudi pri višjih hitrostih ter kot celota eden najboljših, tudi do voznika je v primerjavi s tekmeci med najprijaznejšimi.
A po drugi strani je drag, resnično drag. Dobrih 51 tisočakov namreč stane že v osnovi, testni vito pa je bil založen še s številnimi, a nič kaj očitnimi, izstopajočimi ali, če hočete, neobičajnimi ali prestižnimi dodatki v vrednosti več kot 30.000 evrov!
Mercedes-benz vito mixto 119 CDI pro dolgi |
Vozilo in motor: tovorni furgon, 4 vrata, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.950 ccm, 140 kW (190 KM) pri 3.800/min, 440 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: samodejni 9-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: platinum. |
Velikost: 5.140 x 1.928 x 1.910 mm; Medos. razdalja: 3.200 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 2.092/908 kg; Tovorni prostor: 3,6 m3. |
Največja hitrost: 205 km/h; Pospešek (0–100 km/h): / s; Poraba goriva (WLTP): 7,8 l/100 km; Povprečje na testu: 9,9 l/100 km;Izpust CO2: 203 g/km. |
Cena: osnovni model (vito mixto 110 CDI base kompakt): 42.627 €, testno vozilo: 81.527 €; Star Import d.o.o., Ljubljana. |
![]() |
motor in pogon, vozne lastnosti, ergonomija |
![]() |
cena, draga dodatna oprema |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Mercedes Benz
- mixto
- test
- vito